English

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

مصرف گاز طبیعی در ۷ ماهه اول امسال به بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب رسید

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از مصرف یک میلیارد و 468 میلیون و 836 هزار و 712 مترمکعبی گاز طبیعی در کردستان خبر داد.

مصرف گاز طبیعی در 7 ماهه اول امسال به بیش از یک میلیارد و 400 میلیون متر مکعب رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله‌گری ظهر امروز یکشنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج 47 درصد، بخش صنعت 10 درصد، جایگاه‌های سی ان جی هفت درصد و بخش‌های تجاری و عمومی هم چهار درصد مصرف گاز طبیعی استان را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: براساس آمار بدست آمده، به طور میانگین 32 درصد مصرف سالانه گاز طبیعی در این استان مربوط به بخش خانگی است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه بیش از یک میلیارد و 468 میلیون و 836 هزار و 712 مترمکعب گاز طبیعی مصرف شد که بیشترین آن مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج با 696 میلیون و 581 هزار مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: در همین مدت مصرف گاز جایگاه‌های سی ان جی 106 میلیون و 938 هزار متر مکعب، صنعت 148 میلیون و 133 هزار مترمکعب، تجاری 27 میلیون و 607  هزار مترمکعب، خانگی 463 میلیون و 946 هزار مترمکعب، بخش عمومی 12 میلیون و 263 هزار مترمکعب، آموزشی هفت میلیون و 908 هزار و اماکن مذهبی نیز پنج میلیون و 456 هزار متر مکعب بوده است.

فعله‌گری از تغییر تعرفه‌های پرداخت صورتحساب مصرفی گاز طبیعی براساس فصل سرما از 15 آبان خبر داد و افزود: مشترکان انرژی را بهینه مصرف کنند تا با توجه به در پیش بودن فصل سرد مشکلی از لحاظ تامین گاز ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه