English

مدیر عامل شرگت گاز کردستان خبر داد:

میزان گاز مصرفی کردستانی ها در شش ماه اول سال۹۸ بیش از یک میلیارد مترمکعب

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی توسط مشترکان کردستانی، گفت: میزان گاز مصرفی کردستانیها در شش ماه اول سال98 بیش از یک میلیارد مترمکعب بوده است.

میزان گاز مصرفی کردستانی ها  در شش ماه اول سال98 بیش از یک میلیارد مترمکعب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله‌گری پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در نیمه نخست امسال سهم نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از مصرف گاز طبیعی 617 میلیون و 444 هزار و 753 مترمکعب بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 22 درصد رشد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مشترکان کردستانی در نیمه اول امسال یک میلیارد و 319 میلیون و 669 هزار و 729 مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 11 درصد بیشتر است.

وی اضافه کرد: کارخانه سیمان بیجار هم در همین مدت (6 ماهه اول سال جاری) 51 میلیون و 61 هزار و 576 مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد بیشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان، میزان مصرف گاز نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج را در نیمه اول سال گذشته 507 میلیون و 393 هزار و 595 مترمکعب اعلام کرد و افزود: مشترکان این استان در 6 ماهه اول پارسال یک میلیارد و 193 میلیون و 15 هزار و 612 مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند.

فعله‌گری از مشترکان خواست با توجه به در پیش بودن فصل سرما گاز را بهینه مصرف کنند و یادآور شد: مردم با استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی، ضمن کمک به پایداری شبکه، زمینه بهره‌مندی سایر مناطق سردسیر استان و کشور را از این نعمت فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه