English

مصرف روزانه گاز طبیعی در کردستان به ۱۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ضمن درخواست مجدد از مشترکان گاز طبیعی برای مصرف بهینه گفت: در حال حاضر مصرف گاز طبیعی مشترکان در استان کردستان روزانه 13 میلیون مترمکعب است.

مصرف روزانه گاز طبیعی در کردستان به 13 میلیون مترمکعب رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله‌گری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس ماده 43 قانون بودجه سال 99، ادارات و ارگان‌های دولتی مکلفند با راهکارهای عملی 10 درصد از مصرف گاز طبیعی را کاهش دهند که در این راستا شرکت گاز استان گروه پایش انرژی تشکیل داده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در صورتی که ادارات و ارگان‌های مختلف استان در روزهای تعطیل موتورخانه را خاموش و الگوی مصرف را رعایت نکنند، این شرکت اقدام به قطع گاز آنان خواهد کرد.

وی خواستار استفاده از موتورخانه هوشمند و مجهز به ترموستات برای تنظیم خودکار دمای نرمال سالن و اتاق‌های ادارات شد و اضافه کرد: موتورخانه ادارات باید یک ساعت قبل از شروع کار، روشن و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری خاموش شود و دمای اتاق‌ها 21 درجه و راهروها 18 درجه باشد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خواستار عایق ‌کاری و تنظیم مشعل موتورخانه ارگان‌های دولتی با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز شد و افزود: تاکنون از 2 هزار و 191 اداره دولتی استان بازدید شده که به 645 اداره بخاطر بی‌توجه به رعایت الگوی مصرف اخطار کتبی داده و گاز 70 ارگان دولتی نیز قطع شده است.

فعله‌گری با تاکید بر اولویت بودن تامین گاز طبیعی مشترکان خانگی، یادآور شد: در حال حاضر روزانه حدود 13 میلیون مترکعب گاز طبیعی در کردستان مصرف می‌شود که انتظار داریم مشترکان با استفاده بهینه از انرژی، مانع از افت فشار گاز در استان و دیگر مناطق کشور شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه