English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

۵ فوتی بر اثر ابتلای کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به آخرین نتایج ابتلای کرونا در همدان از فوت ۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد

۵ فوتی بر اثر ابتلای کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد طاهری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به آخرین نتایج ابتلای کرونا در همدان از فوت ۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذاشته  ۲۴۸ مورد بوده که از این تعداد ۳۸ نفر در بخش عادی و  هفت بیمار نیز در بخش آی.سی.یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمی ۲۹ نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

 سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت پنج نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جانباختگان کرونایی در استان به یک هزار و ۴۱۸ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با شناسایی ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۸۲۶ نفر رسید.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۵۸، بهار ۵۶۰، تویسرکان۶۰۴، رزن ۳۹۱، درگزین ۱۷۲، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۲۰ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۳۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۶در نهاوند و سه هزار و ۷۴۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۸ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا گفت که براساس گزارش معاون وزیر بهداشت در ستاد ملی کرونا، تمامی شهرستان‌های این استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

«سیدسعید شاهرخی» اظهار داشت: با توجه به بهبود وضعیت استان همدان، محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح تنها در شهرستان‌های همدان و ملایر اجرا و از دوربین های هوشمند ترافیکی برای نظارت و اعمال قانون متخلفان استفاده می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز دراین جلسه گفت: بیماران بستری مشکوک و مثبت کووید ۱۹ در بیمارستان های این استان در حال حاضر به ۳۲۰ نفر رسیده است.

به گفته رشید حیدری مقدم، میزان ابتلای روزانه به کرونا به ۱۰ مورد مثبت در بستری ها ، ۵۵ مورد مثبت در بیماران سرپایی و شمار فوتی های کرونایی استان نیز از میانگین ۱۵ نفر در روز به یک مورد کاهش یافته است.

«آمار روزانه فوت بیماران کرونایی استان همدان که در پیک سوم شیوع ویروس به میانگین ۱۵ نفر رسیده بود، در روزهای اخیر و با توجه به همراهی و همکاری مطلوب مردم در اجرای محدودیت ها و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی با کاهشی چشمگیر، تک رقمی شده است.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی