English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان عضو هیئت رئیسه مجمع روابط عمومی‌های استان شد

محمد طاهری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با رأی اعضای مجمع روابط عمومی‌های استان همدان عضو هیئت رئیسه این مجمع شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان عضو هیئت رئیسه مجمع روابط عمومی‌های استان شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان همدان که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های دولتی برگزار شد محمد طاهری با کسب آرای حداکثری اعضای این مجمع در جایگاه دوم منتخبین هیئت رئیسه قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در این جلسه بر نقش مهم و اثرگذار روابط عمومی‌ها در موضوع مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: هریک از دستگاه‌های اجرایی در حوزه روابط عمومی می‌توانند تأثیر بسیاری در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش مردم داشته باشند و در شرایط فعلی لازم است فعالیت‌های مرتبط با این موضوع را تشدید کرده و مردم را به همکاری بیشتر ترغیب کنیم.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه"آشنایی به شرح وظایف" و "توانمندی و داشتن تعامل" ویژگی عمده کار وابط عمومی‌است عنوان کرد: روابط عمومی حتی در سطح کلان جامعه و تصمیم‌های مدیریتی کشور نیز مهم و اثرگذار است به طوری که می‌تواند چهره‌ای نو از توانمندی‌های کشور ارائه کند.

وی ضمن تأکید بر این موضوع که نقطه مقابل تحرکات دشمنان این نظام "ایجاد امید و انگیزه" است گفت: ما باید خط دشمن را بخوانیم و خط انقلاب را ترویج دهیم که برای این مهم لازم است میزان توانمندی و قدرت خود را در کشور برای همگان مشهود کنیم.

طاهری

روابط عمومی باید در سازمان تأثیرگذار و تحلیل‌گر باشد

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه روابط عمومی باید در سازمان تأثیرگذار و تحلیل‌گر باشد اظهار داشت: آموزش سبک زندگی در شرایط کرونایی باید مورد توجه روابط عمومی‌ها قرار گیرد و مردم را برای اثرگذاری بیشتر در حفظ امنیت روانی و سلامت جامعه مورد مشارکت قرار دهیم.

اسدا... ربانی‌مهر همچنین بر لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات تأکید کرد و افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا به اطلاع‌رسانی نیاز بیشتری احساس می‌شود بنابراین دستگاه‌های اجرایی نباید نشست‌های خبری را تعطیل کنند بلکه باید اطلاع‌رسانی را بیش از پیش تقویت کنند.

وی در ادامه به راه‌اندازی سامانه دسترسی به جریان آزاد اطلاعات اشاره و بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها باید در این سامانه عضو شوند همچنین در راستای اطلاع‌رسانی شایسته در وضعیت کرونا از هفته گذشته کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا در روابط عمومی استانداری شکل گفته که به شفافیت و اطلاع‌رسانی در این زمینه کمک خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان بیان کرد: انعکاس اخبار در فضای مجازی نیز از تأثیرگذاری بالایی برخوردار است که این امر نیز باید مورد توجه روابط عمومی‌ها باشد البته رعایت چارچوب‌های اطلاع‌رسانی و توجه به تأثیرات مثبت یا منفی یک خبر نباید مورد غفلت واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: در هیئت رئیسه جدید روابط عمومی‌های استان برنامه‌های خوبی تدوین و برنامه‌ریزی شده که بر محور توانمندسازی روابط عمومی‌ها و ارتقای جایگاه روابط عمومی متمرکز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه