English

روابط عمومی عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: روابط عمومی‌ها ضمن همراه کردن ذی‌نفعان با اهداف سازمان، بسترسازی برای عملکرد صحیح، تهییج پرسنل و ارائه مشاوره‌های صحیح می توانند عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید باشند.

روابط عمومی عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نرگس صداقت  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، با تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بیان کرد: نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده نقش کلیدی روابط عمومی در سازمان‌ها است.

وی ادامه داد: بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان پیش قراولان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که با به کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش در تنویر افکار عمومی و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکار ناپذیر است.

صداقت افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه‎ی عرصه‌ها پیشتاز است، بیش از پیش نمایان شده است؛ به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها بستگی دارد.

وی تصریح کرد: یک روابط عمومی موفق زمانی می تواند بیشترین تاثیر خود را بر مخاطبان داشته باشد و به پویایی برسد که بتواند به موقع و دقیق از فعالیت تمامی بخش‌های سازمان مطلع شود که این امر مستلزم تعامل مداوم واحدهای مختلف سازمان با واحد روابط عمومی است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، ابراز کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی نقش ارتباطات و اطلاع رسانی برخط و به موقع دو چندان بروز کرده است و روابط عمومی‌ها باید با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و ابزارهای جدید اطلاع رسانی در این عرصه پرتوان‌تر و خلاق‌تر از پیش، یاریگر سازمان و مخاطبان خود باشند.

وی ادامه داد: نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان "سال جهش تولید" نامگذاری شده است بسیار ویژه و ممتاز است و با توجه به این راهبرد باید در راستای معرفی ظرفیت‌های مختلف تولید گام برداریم.

صداقت خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها ضمن همراه کردن ذی‌نفعان با اهداف سازمان، بسترسازی برای عملکرد صحیح، تهییج پرسنل و ارائه مشاوره‌های صحیح می توانند عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید باشند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ، در پایان گفت: فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اساتید، مدیران و همه دست اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی، تبریک و تهنیت می‌گویم و توفیقات روز افزون تلاشگران این عرصه را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه