English

موج بارشی در راه هرمزگان/احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: از روز شنبه با ورود سامانه ی بارشی به استان، به تدریج افزایش ابر پیش بینی می شود که به ویژه یکشنبه تا ساعاتی از روز دوشنبه در استان ( خصوصا مناطق شمالی ، مرکزی و شرقی ) سبب رگبار باران و رعد و برق گاهی وزش باد شدید خواهد شد.

موج بارشی در راه هرمزگان/احتمال آبگرفتگی معابر و  سیلابی شدن مسیل ها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت:. طی امروز ضمن گذر ابر از آسمان استان، احتمال رگبار پراکنده باران در سواحل و جزایر غربی ( لاوان و پارسیان ) دور از انتظار نیست. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دریا نیز نسبتا آرام و جهت تردد های دریایی مناسب پیش بینی می شود، افزود:  از روز شنبه با ورود سامانه ی بارشی به استان، به تدریج افزایش ابر پیش بینی می شود که به ویژه یکشنبه تا ساعاتی از روز دوشنبه در استان ( خصوصا مناطق شمالی ، مرکزی و شرقی ) سبب رگبار باران و رعد و برق گاهی وزش باد شدید خواهد شد.

وی گفت:  احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در برخی نقاط وجود دارد.

عارفی خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر شنبه نیز در خلیج فارس ، وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی تا شمال غربی پیش بینی می شود که تا دوشنبه سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

وی تاکید کرد:  توصیه می شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناور ها در سواحل و جزایر غربی استان  صورت پذیرد.

وی در پایان اضافه کرد: از لحاظ دمایی تا اوایل هفته ی آینده کمینه دما در برخی نقاط 1 تا 2 درجه افزایش خواهد داشت و با خروج سامانه بارشی ، از روز سه شنبه مجددا روند کاهشی دمای هوا پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی