English

با ورود سامانه بارشی؛

مناطق غربی و شمالی هرمزگان بارانی می شود

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: وقوع رگبار باران و رعد و برق با احتمال بیشتر در جزایر غربی خلیج فارس و مناطق غربی و شمالی استان و با احتمال کمتر در دیگر نقاط استان پیش بینی می شود.

مناطق غربی و شمالی هرمزگان بارانی می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز چهارشنبه، 5 آذر ماه، تحت نفوذ و تاثیر زبانه های سامانه پر فشار، در مناطق شرقی، مرکزی استان، تنگه هرمز، دریای عمان و شرق خلیج فارس وزش بادهای نسبتاً شدید شمال شرقی و مواج شدن دریا پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همچنین رخداد گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا نیز در این مناطق محتمل است. ساعات بعد از ظهر از میزان سرعت این باد کاسته خواهد شد. 

عارفی عنوان کرد: از ساعات امشب تا روز شنبه هشتم آذرماه، مناطق دریایی استان با وزش بادهای شرقی تا جنوب شرقی متلاطم پیش بینی می شود. توصیه می شود تردد شناورها به ویژه در محدوده تنگه هرمز با احتیاط صورت پذیرفته و تمهیدات لازم نیز در بنادر استان صورت پذیرد.

وی گفت: سامانه بارشی نیز از فردا در جنوب غرب کشور فعالیت می کند که طی پایان هفته و اوایل هفته ی آینده گذر ابر در آسمان استان پیش بینی می شود و وقوع رگبار باران و رعد و برق با احتمال بیشتر در جزایر غربی خلیج فارس و مناطق غربی و شمالی استان و با احتمال کمتر در دیگر نقاط استان پیش بینی می شود. 

عارفی در پایان اضافه کرد: از نظر دمایی طی این مدت نوسانات دمایی، بین 1 تا  3 درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه