English

رگبار پراکنده باران در ارتفاعات شمالی هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر، با توجه به رشد ابر در ارتفاعات، به ویژه ارتفاعات شمالی، احتمال وقوع رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

رگبار پراکنده باران در ارتفاعات شمالی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار موج، عنوان کرد: طی امروز، در غالب نقاط استان وضعیت جوی آرام و پایداری خواهیم داشت و شرایط تردد های دریایی مساعد خواهد بود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، ادامه داد: در ساعات بعدازظهر، با توجه به رشد ابر در ارتفاعات، به ویژه ارتفاعات شمالی، احتمال وقوع رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه ی بارشی به استان، تاثیرات آن را به صورت پراکنده در مناطق غربی شاهد خواهیم بود و به تدریج طی  روز های یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط استان سبب بارش رگبار باران و وقوع رعد وبرق  و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد که عمده فعالیت آن، مناطق غربی،شمالی و شمال شرقی استان خواهد بود.

عارفی در بخش دیگری از گزارشات خود تشریح کرد: احتمال تقویت این سامانه  و وقوع تگرگ در مناطق غربی استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از نظر دریایی به تدریج  از شنبه در مناطق دریایی خلیج فارس شاهد وزش باد جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا خواهیم بود که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه سرعت باد قابل ملاحظه و سبب اختلال در تردد های دریایی خواهد شد.

گفتنی است؛ از لحاظ دمایی نیز تا روز شنبه در غالب نقاط استان تغییرات محسوسی نخواهیم داشت، روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه