English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان صورت پذیرد

بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، با توجه به مواج بودن دریا و ناایمن بودن سفرهای دریایی، توصیه می شود از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز در  مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس  ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

با تاثیر موج ناپایدار از ساعات بعدازظهر در جزایر غربی استان (کیش و لاوان) به تدریج تنگه هرمز مناطقی همچون لارک و هنگام و تا ساعات شب در کلیه مناطق دریایی وزش باد شدید جنوبی غربی -شمال غربی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

سرعت وزش باد در محدوده 45 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج تا 180 سانتیمتر خواهد رسید.

با توجه به مواج بودن دریا و ناایمن بودن تردد دریایی، توصیه می شود از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

شرایط نامساعد دریایی تا پایان دوشنبه 14 بهمن در مناطق دریایی خلیج فارس ،تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان تداوم خواهد داشت و از صبح روز سه شنبه از میزان سرعت وزش باد کاسته خواهد شد.

به تدریج از ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط افزایش ابر خواهیم داشت که  احتمال بارش پراکنده طی دوشنبه در برخی نقاط شرقی و شمالی پیش بینی می شود.

از لحاظ دمایی نیز، فردا در برخی نقاط استان کاهش نسبی دمای کمینه( بین 1 تا 3 درجه ) پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی