English

فرماندارشهرستان خمینی شهر:

آفت جهل مطالعه کردن است

فرماندارشهرستان خمینی شهر در خصوص مطالعه و کتابخوانی گفت: آفت جهل مطالعه کردن است.

 آفت جهل مطالعه کردن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری به مناسبت هفته کتابخوانی در بازدید از کتابخانه شهید نیلفروش‌زاده خمینی‌شهر ضمن تبریک روز کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: آفت جهل مطالعه است و بالا رفتن سرانه مطالعه در کشور منجر به آگاهی بیشتر مردم می‌شود.

وی اضافه کرد:باید با تلاش در رونق روزافزون فرهنگ کتاب خوانی و جلب افکار عمومی به سمت کتابخانه‌ها، کودکان، نوجوانان، جوانان و همه اقشار مختلف را به سمت کسب دانش و پایدار و اطلاعات سازنده سوق دهیم.

بصیری ضمن قدردانی از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی ، فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه در سطح استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: وضعیت کتاب و کتابخوانی در ایران یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بوده است و ایشان همواره تأکید دارند در جامعه اسلامی کتاب خوانی باید هماهنگی و فراگیر شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی افزود: آفت جهل مطالعه است و بالا رفتن سرانه مطالعه در کشور منجر به آگاهی بیشتر مردم می‌شود و در این راستا، دولت نیز در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای برای توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها داشته است.

فرماندار خمینی شهر تصریح کرد: شهرداری‌ها در پرداخت نیم درصد حق کتابخانه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند، چرا که این مبلغ می‌تواند در رسیدگی به امورات مربوط به کتابخانه‌ها تاثیرگذار باشد.

فرماندار خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه