English

علیرضا بصیری:

اداره و محل کار مانند ناموس ارزشمند است

فرماندار شهرستان خمینی شهر خطاب به مسئولان و روسای ادارات و ارگان ها گفت: اداره و محل کار مانند ناموس ارزشمند است.

اداره و محل کار مانند ناموس ارزشمند است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر در جمع مسئوولان شهرستان خمینی شهر با تبریک ولادت حضرت ختمی مرتبت و گرامی داشت هفته وحدت و ولادت رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع)گفت: روسای ادارات باید خود را امین اموال مردم و بیت المال بدانند و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

وی  اظهار کرد: تحریم های ظالمانه آمریکا بر کشور خسارت های  فراوانی بر اقتصاد کشور نهاده شده است و حتی آمریکا اذعان می کند که هیچ تحریمی بر ایران سازگار نیست.

فرماندار شهرستان هشدار داد: دشمن به دنبال ناامن کردن شرایط برای مردم است که این هدف را با اختلال در ارزاق مردم و وضع معیشت مردم ایران در پیش گرفته و در نتیجه مردم را به ستوه آورده و به دنبال آن در پی اغتشاش و تجمعات اعتراض آمیز نسبت به وضع موجوداست تا به این وسیله از اوضاع به وجود آمده و شرایط کنونی به اهداف پلید خود دست یابند.

علیرضا بصیری به ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان اشاره کرد و گفت: تخریب ویلاهای غیر مجاز بار اجتماعی در بردارد و جهاد کشاورزی با کمک سایر دستگاه ها باید اجازه ساخت و ساز غیر مجاز در نقاط مختلف شهرستان را ندهد .

فرماندار شهرستان خمینی شهر از فراوانی ماسک به تعداد میلیونی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با تولید ماسک اشتغال زایی برای برخی افراد بی بضاعت فراهم شد و نذر ماسک برای سلامت مردم از دیگر حماسه های مردمی شهرستان است .

این مقام مسئول در رابطه با اقدامات آبان ماه  سال گذشته به مسئولان تاکید کرد: بیت المالی که به دست امانت به مسئولان سپرده شده باید از آن مراقبت کرد ودر حفظ و نگهداری آن کوشا بود.

فرماندار شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باید خود را امین اموال مردم بدانند و محل کارو اداره رامانند  ناموس خود دانسته  و روسای ادارات از ظرفیت نیروی انسانی در ادارات جهت حفظ بیت المال و مراقبت به بهترین نحو استفاده کنند؛ همچنین روسا موظفند ظرف 10 روز به نقص و موانع حراستی و حفاظتی پرداخته  و گزارش آن را به فرمانداری ارائه دهند.

فرمانداری خمینی شهر 1

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه