English

علیرضا بصیری:

مردم در برگزاری مراسم اربعین همدلی خوبی با مسئولان داشتند

فرماندار خمینی شهر بیان کرد: مردم به حق همدلی خوبی با مسئولان جهت برگزاری مراسم اربعین امسال داشتند.

مردم در برگزاری مراسم اربعین همدلی خوبی با مسئولان داشتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، علیرضا بصیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی در خصوص مراسم اربعین امسال یادآور شد: به خاطر شرایط خاص کرونایی امسال اربعین شرایط پیاده روی اربعین در شهرستان وجود نداشت و به حق مردم این همدلی را با مسئوولان شهرستان انجام دادند؛ پیاده روی که حدود ده هزار نفر درآن شرکت داشتند و از نقاط مختلف و شهرهای استان نیز در این پیاده روی و همایش اربعین حضور داشتند.

وی اظهار کرد: به دلیل شرایط خاص کرونایی پیاده روی ده هزار نفری اربعین در شهرستان برگزار نگردید .

 این مقام مسئول افزود: هر پروژه ای که در شهرستان اجرایی می شود لازم است که پیوستهای فرهنگی آن نیز همراه پروژه به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ارائه گردد.

فرماندار شهرستان از دغدغه های فرهنگی شهرستان سخن گفت و ادامه داد: شهرستان خمینی شهر ظرفیت های فرهنگی والایی دارد و باید از تمام این پتانسیل ها در پیشبرد اهداف شهروندی استفاده کرد.

وی شرایط کنونی را برای جوانان سخت برشمرد و افزود: توان مالی و اقتصادی خانواده ها کاسته شده و باید این فرهنگ سازی صورت پذیرد که آداب غیر ضروری از زندگی ها حذف شود که نیاز به همت همگانی و فرهنگ سازی وسیع دارد.

این مقام عالی شهرستان مهریه های سنگین را ضرر بزرگی برای زندگی ها دانست و ادامه داد: می توان با جایگزین کردن فرهنگ های صحیح،  اعمال غیر عرف را کمرنگ کرد و به مرور از میان مردم برداشت.

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: افرادی هستند که مغرضانه در شهر عمل می کنند و لازم است که برخوردهایی با این دسته افراد صورت پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه