English

فرماندار خمینی شهر در دیدار با اهالی محله هرستان؛

بهترین عمل صالح، حل مشکلات مردم است

فرماندار شهرستان خمینی شهر به منظور رسیدگی به مشکلات از محله هرستان بازدید کرد.

بهترین عمل صالح، حل مشکلات مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،علیرضا بصیری در دیدار با اهالی محله هرستان ضمن تقدیر از احساس مسئولیت اهالی برای پیگیری رفع مشکلات این محله، اظهار داشت:‌ بهترین عمل صالح، حل مشکلات مردم است و اینکه اهالی محله‌ها بصورت خودجوش احساس وظیفه کنند و برای رفع مشکلاتشان به میدان بیایند، کار نیک و قابل ستایشی است.

وی افزود: اگر خواست و اراده و همراهی مردم نباشد،‌ مشکلات با بخشنامه و دستورالعمل حل نمی‌شود.

این مقام مسئوول در شهرستان اظهار داشت: در نشستی که در بدو ورود به این شهرستان با شهردار و اعضای شورای اسلامی داشتم،‌ یکی از مطالباتم از مدیران شهری، نگاه متوازن به همه محلات شهر،‌ خصوصا محلات کمتر برخوردار بود.

وی در ادامه ضمن تماس با چندتن از مدیران برای پیگیری رفع مشکلات محله هرستان، تصریح کرد: در تلاشیم با برنامه‌ریزی مدون جهت رفع مشکلات مطرح شده در این نشست، اقدامات لازم انجام گیرد. اگر مشکلات در شهرستان قابل حل بود،‌ مسئولان ادارت موظف به رفع آن‌ها هستند،‌ در غیر اینصورت از طریق مرکز استان برای رفع آن پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

فرماندارشهرستان خمینی شهر سپس اوضاع شیوع کرونا در کشور را نامناسب برشمرد و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بصورت میانگین روزانه ۶۰نفر از هموطنان به فیض شهادت نائل می‌آمدند، اما کرونا اخیرا روزانه جان بیش از ۲۵۰نفر از مبتلایان را می‌گیرد و در هفت ماه گذشته در کشور ما حدود ۳۰هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه زنجیره آموزش مراقبت‌های بهداشتی نباید توسط صداوسیما، مطبوعات و رسانه‌های جمعی و فضای مجازی کاهش یابد، اظهار داشت: بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی،‌ ویروس کرونا تا سال ۲۰۲۲ ریشه‌کن نمی‌شود، لذا ما باید تمهیدات زندگی با کرونا را فراگیریم.

فرماندار افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از مهم‌ترین تمهیدات زندگی در ایام کرونایی است که علاوه بر رسانه‌ها جمعی و تبلیغات محیطی،‌ بزرگان و معتمدان محلات باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

علیرضا بصیری نقش قرارگاه‌های بهداشتی محلات در کنترل این بیماری را غیر قابل انکار و ارزشمند برشمرد و گفت: بر اساس آیه شریفه قرآن کریم،‌ اگر هرکس جان یک انسان را نجات دهد،‌ به مانند نجات جان همه انسان‌هاست و در صورتی که هر یک نفر از مبتلایان به این ویروس اصول بهداشتی را رعایت نکنند،‌ ممکن از به ده‌ها نفر از شهروندان آسیب برسانند.

به گزارش موج؛ در ابتدای این نشست، اهالی محله هرستان مشکلات این محله را به جلسه ارائه دادند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه