English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

مشکلات در سایه وحدت بین مسئولان حل شدنی است

فرماندار شهرستان خمینی شهر بیان کرد: در سایه وحدت اکثر مشکلات جامعه و شهرستان حل شدنی است و امید است با تدابیر لازم اقداماتی با بازخورد مناسب اجرا کنیم.

مشکلات در سایه وحدت بین مسئولان حل شدنی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر همدلی و تعامل را از مهمترین اصول پیشرفت مسائل شهرستان خواند و گفت: در سایه وحدت اکثر مشکلات جامعه و شهرستان حل شدنی است و امید است با تدابیر لازم در مباحث تربیتی بتوانیم اقداماتی با بازخورد مناسب اجرا کنیم.

وی پویش مهرماندگار را تعاملی بین مردم و مسئولان  برای رفع مشکل دانش آموزان نیازمند شهرستان دانست و افزود: مسائل تربیتی و پرورشی از اهمیت فراوانی برخوردار است و توجه به آن از ضروریات تربیت است و مهم دانستن فضای مجازی و آگاهی به آسیب های آن بر همگان لازم است.

فرماندار شهرستان خمینی شهر بیان داشت: نقشه دشمنان و هدف آنها بالابردن نارضایتی مردم و ایجاد روحیه یاس و نامیدی در جوانان است.

وی دلخواه دشمنان را ایجاد تجمعات و شورش های ضد نظام برشمردو گفت: مردم ما همیشه پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده اند و بر این مشکلات اقتصادی نیز فائق خواهند آمد.

این مقام مسئول همدلی و تعامل را از مهمترین اصول پیشرفت مسائل شهرستان خواند و افزود: در سایه وحدت اکثر مشکلات جامعه و شهرستان حل شدنی است و امید است با تدابیر لازم در مباحث تربیتی بتوانیم اقداماتی با بازخورد مناسب اجرایی شود.

فرماندار شهرستان به پویش مهر ماندگار اشاره کرد و بیان کرد: هدف از اجرای این پویش بازنماندن حتی یک دانش آموز از امر تحصیل است.

بصیری به روز سیزده آبان و روز دانش آموز اشاره کردو ادامه داد:این روز باید پرشکوه چه در فضای مجازی باشد و چه با رعایت پروتکل ها در سطح شهر اجرا شود که طبق دستور ستاد کرونا متعاقبا اعلام خواهد شد.

در ادامه ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر بیان کرد: مدرسه مکانی است برای زندگی کردن و باید از بهترین فضا برای دانش آموز برخوردار باشد تا در کنار آموزش به امر پرورش که از اهمیت بیشتری برخوردار است پرداخته شود.

ابراهیم باقری اضافه کرد: آموزش و پرورش با کمبود نیروی متخصص پرورشی مواجه است و به دلیل اینکه 70 درصد  سند بنیادین آموزش و پرورش بر اساس مبانی پرورشی است نیاز به وجود نیروهای متخصص پرورشی لازم و ضروری است.

وی در خصوص پویش مهر ماندگار که خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند است، توضیح داد: تا کنون مبلغ 800 میلیون تومان جهت این امر خیر توسط خیران خمینی شهر و اتاق اصناف شهرستان تهیه شده که ظرف چند روز آینده این اقدام عملی خواهد شد.

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در خصوص فیبر نوری و اینترنت مدارس اذعان کرد: به همت اداره مخابرات،اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهردارای فیبر نوری جهت آموزش شد.

همچنین معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در رابطه با مسائل پرورشی با وجود شرایط کرونایی و آموزش مجازی توضیح داد: سال گذشته با شروع ویروس کرونا مسابقه ای با عنوان آوای ملکوت که بسط به تحکیم خانواده را داراست اجرا شد و بیشتر از 7000نفر در این مسابقه شرکت کردند.

علیرضا توکلی گفت:  از دیگر برنامه ها ارسال بروشور نسیم عفاف و حجاب و ارسال برنامه های پیشنهادی آموزش و پرورش به کانال های آموزشی بود.

وی از برگزاری نمایشگاهی با شرکت دانش آموزان هنرستان  های شهرستان با ارائه طرح های حجاب خبرداد و افزود: از بین بهترین طرح ها به سه نفر جوایزی اهداء خواهد شد.

توکلی بیان کرد: جالب توجه است که در این نمایشگاه پارچه های چادر با طرح انتخاب شده در مکانی دیگر با قیمتی مناسب دوخت می شود و به خریدار تحویل می گردد.

معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر افزود:ایجاد کانون یاریگران برای اولین بار جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کانون سلمان فارسی ایجاد شد که تا کنون دو مقاله توسط همکاران آموزش و پرورش به استان ارائه شده است.

توکلی در پایان از برنامه هایی که برای روز سیزده آبان در نظر گرفته شده خبردادو گفت: این برنامه ها نقاشی استکبار ستیزی و اینفو گرافی و نماهنگ و شعار چرا  مرگ بر آمریکا؟ آمریکا باید از منطقه برود، قرائت وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی و امضای طومار دانش آموزی را شامل می شود؛ همچنین  اجرای سرود همگانی نغمه عشق در فضای مجازی اجرا می شود.

فرمانداری خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه