English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

ماسک باید به نرخ دولتی در اختیار مدارس قرار گیرد

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت:ماسک به تعداد لازم و به نرخ دولتی باید در اختیار مدارس قرار گیرد.

ماسک باید به نرخ دولتی در اختیار مدارس قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان خمینی شهر ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهداء اعلام کرد: ماسک به نرخ دولتی در اختیار مدارس و به  صورت  رایگان برای دانش آموزان فراهم شود.

وی در خصوص نحوه بازگشایی مدارس و چگونگی آنها اظهار کرد: بازگشایی مدارس در روز پانزدهم شهریور ماه صورت گرفت و تصمیم بر آن شد که کلاسهای درس به صورت حضوری برگزار شود.

فرماندار شهرستان خمینی شهر با توجه به اینکه خمینی شهر یکی از چهار شهری است که با یک هفته تاخیر مدارسش آغاز به کار می کند، ادامه داد: صحبت برخی از والدین این است که چرا رفتن به پارک یا مسافرت یا هیات بدون اشکال است اما مدرسه برای اکثر خانواده ها دغدغه شده است؟

بصیری در جواب این پرسش گفت: چون در مسافرت و پارک و مسجد فرزند تحت نظارت والدین به این مکان ها می رود اما در مدرسه دیگر نظارتی بر فرزند خود ندارند و والدین باید بدانند که فرزندانشان تحت مراقبت هستند و خود والدین نیز در آموزش به کودکانشان نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به این موضوع که اگر والدین خود دچار بیماری کرونا باشند باید فکری برای اینگونه دانش آموزان نیز نمود با توجه به این مطلب که مصوب شد حضور دانش آموز در مدرسه الزامی نیست.

این مقام عالی دولت تصریح کرد: بسیاری از دانش آموزان ترک تحصیل کرده اند و این خبر خوبی نیست و خانواده ها و کارکنان مدارس و آموزش پرورش با همکاری شبکه بهداشت و درمان باید بهترین راه حلها را پیش روی خانواده ها قرار دهند تا هم امر آموزش به خوبی صورت پذیرد و هم سلامت دانش آموز حفظ شود.

علیرضا بصیری از تلاش های کادر درمان و متولیان امر دانش و فرهنگ دانش آموزان تشکر و اظهار امیدواری کرد: با افزایش کلاس های آموزشی مشکلات مدارس مرتفع می گردد.

وی در خصوص تهیه مواد بهداشتی و ماسک مورد نیاز توصیه های لازم را نمود و ادامه داد: تهیه ماسک باید به گونه ای باشد که به تعداد لازم و با نرخ دولتی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان مدارس  قرار گیرد.

فرماندار شهرستان از خیرینی که در پویش مهر ماندگار برای تهیه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت شرکت کرده تا باعث ترک تحصیل فرزندی از فرزندان این سرزمین نشود قدر دانی کرد.

بصیری در پایان سفارش کرد: سرکشی از مدارس و  بازرسی ها باید به صورت مرتب انجام پذیرد و مراقب سلامت وجان کادر فرهنگی و دانش آموزان باشند.

فرمانداری خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه