English

علیرضا بصیری:

نحوه برگزاری برخی مراسم عزاداری در خمینی شهر از آسیب های شهرستان است

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: نحوه برگزاری برخی مراسم عزاداری در شهرستان خمینی شهر از آسیب های شهرستان است.

نحوه برگزاری برخی مراسم عزاداری در خمینی شهر از آسیب های شهرستان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خمینی شهرضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک به محافظان امنیت بیان کرد: از اشتباهات سیمای اصفهان پخش گزارش اشتباه  از برگزاری عزاداری های خمینی شهر بود.

وی به آسیب هایی که در شهرستان وجود دارد اشاره کرد و ادامه داد: از آسیب های شهرستان نحوه برگزاری مراسم عزاداری است که امسال نیز صدا سیمای اصفهان با یک برنامه اشتباه مردم متدین یک شهرستان را با گزارشی غلط زیر سوال برد.

این مقام مسئول از مباحث مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر رسیدگی به مسائل و آسیب هایی است که شهرستان در معرض آسیب های ناشی از این مشکلات است.

فرماندار شهرستان خمینی شهر با تاکید بر این مطلب که برگزاری جلسات باید مطلوب و نتیجه بخش باشد، افزود: اگر غیر از این باشد راه به جایی نخواهیم برد.

وی اذعان کرد: خمینی شهر نسبت به شهرهای دیگردر اجرای معروفات و نهی از منکرات جایگاه بسیار خوبی دارد و اکثریت مردم شهرستان معروفات و منکرات را رعایت می کنند.

بصیری به اعضای ستاد گوشزد کرد: جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر جلساتی است که در آن تصمیمات سازنده مطرح می شود و پافشاری بر یک بحث نتیجه معکوس خواهد داد.

فرماندار شهرستان توصیه کرد: مشکلات و نقاط ضعف عزاداری شهرستان باید با همفکری و تعامل با کارشناسان مذهبی مورد بررسی قرار گیرد و به مرور این مسائل مرتفع گردد.

ستاد امر به معروف در خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه