English

اطلاعیه رییس اتاق اصناف یزد پیروی تعطیلی بعد از ظهر اصناف

رییس اتاق اصناف یزد در پی تعطیلی بعد از ظهر اصناف در شهر یزد اطلاعیه ای صادر کرده است.

اطلاعیه رییس اتاق اصناف یزد پیروی تعطیلی بعد از ظهر اصناف

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد در این اطلاعیه آورده است: باسلام؛ قابل توجه روسای اتحادیه های صنفی شهرستان یزد و اعضای تحت پوشش، بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در یزد به ریاست استاندار یزد، از تاریخ شنبه  ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت فعالیت واحد های صنفی از صبح الی ۱۶:۳۰ ابلاغ گردیدکه ‌ بعد از این ساعت هیچ واحدی به جز نانوا، لبنیات و سوپر مارکت حق فعالیت ندارند. لازم به ذکر است که این محدودیت ساعتی تا تاریخ 16 آبان 99 ادامه خواهد داشت.

برای کنترل فعالیت اصناف گشت های نظارت و بازرسی اتاق اصناف یزد در دو شیفت های صبح و بعد از ظهر و شب و مانور گشت های ارتقاء سلامت عمومی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا را آغاز نموده ایم که در این گشت های مشترک، دستگاه های اجرایی، فرمانداری یزد، مرکزبهداشت، شهرداری، میراث، اداره اماکن عمومی و اتاق اصناف شرکت دارند. در این بازرسی ها اگر صنوف رعایت پروتکل های بهداشتی یا رعایت فاصله گذاری اجتماعی را ننمایند و یا در ساعت مصوبه تعطیلی واحد خود را تعطیل ننمایند پلمب خواهند نمود.

نگاه ستاد محترم استانی مدیریت بیماری کرونا حفظ و بهبود معیشت و سلامت صنوف محترم با رعایت ساعت  محدودیت های گفته شده با حداقل تعطیلی صنوف بنابر ضرورت می باشدولی انتظار  تشدید نظارت و بازرسی ها توسط  اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  را دارند و  هدف ، امکان ادامه فعالیت  اصناف و هم چنین کاهش بیماران کرونای در استان می باشد.

قابل ذکر است که نقش اصناف و بازاریان و اتحادیه های صنفی در مدیریت بیماری کرونا غیر قابل انکار و عملکرد آنان در همراهی با مصوبات ستاد های ملی و استانی ستودنی و قابل تقدیر است و محدود تخلفات برخی صنوف در عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  و رعایت نکردن به دستورات  ستاد در خصوص تعطیلی واحد صنفی سر ساعت معین نباید به کل اصناف تسری داد.

در پایان با تقدیر مجدد از کلیه روسای محترم اتحادیه های  صنفی و اعضای گرامی تحت پوشش شهرستان یزد خواستار تشدید نظارت و بازرسی ها توسط خود اتحادیه های محترم صنفی با نگاه ارشادی پیش از برخورد قانونی  را خواستاریم تا با اتحاد و همدلی موجود همچون گذشته با قطع زنجیره شیوع کرونا نقش خود را در خروج از وضعیت  فوق قرمز همچون موج اول و دوم کرونا در مرکز استان یزد سهم خود را ایفا کنیم و مانع از احتمال اتخاذ تصمیمات جدیدستاد کرونا استان  یزد مبنی بر تشدید محدودیت ها مرتبط با اصناف گردیم  زیرا همزمان با معیشت ، حفظ سلامت همکاران و همشهری های  محترم از اولویت های ستاد محترم مدیریت بیماری کرونا و اتاق اصناف همراه با اتحادیه های محترم صنفی  می باشد.

لذا از کلیه اتحادیه های محترم صنفی خواهشمندیم ضمن ابلاغ موارد فوق مصوبات ستاد محترم استانی مدیریت بیماری کرونا، گزارش نظارت و بازرسی ها همراه با تعداد درخواست پلمب واحدهای صنفی متخلف با قید فوریت ضمن همکاری لازم با گشت های اتاق اصناف به صورت روزانه به این اتاق مکتوب اعلام نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه