English

هیچ شرایطی نباید مانع اجرای وظایف و آیین نامه ها شود

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در شرایط کرونا هم هر معاونت قضایی موظف است بر حسب بخشنامه ها، دستورالعمل ها و آیین نامه های واصله از حوزه ستاد قوه، وظایف و اقدامات اجرایی صورت گرفته را به صورت دقیق و مستند ثبت نماید.

هیچ شرایطی نباید مانع اجرای وظایف و آیین نامه ها شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اگرچه بیماری کرونا مشکلاتی را برای ادارات ایجاد کرده و بخشی از نیروی انسانی نیز درگیر بیماری شده اند، اما باید نهایت تلاش صورت گیرد تا کمیت و کیفیت خدمات قضایی تحت تأثیر محدودیت های کرونایی قرار نگیرد.

دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد بر استفاده حداکثری از ظرفیت های نوین و تکنولوژی های روز تأکید کرد و بیان داشت: معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری باید بستر استفاده از این ظرفیت ها را برای ارتقاء خدمات قضایی در دوران محدودیت های کرونایی فراهم نماید.

وی تصریح کرد: اگر یک مقام قضایی به لحاظ درگیری یکی از اعضای خانواده به بیماری کرونا باید دوران قرنطینه را بگذارند باید از این سرمایه انسانی به طرق ممکن و با استفاده از تکنولوژی های روز استفاده کرد تا کار مردم روی زمین نماند.

این مقام قضایی، حفظ سلامت نیروی انسانی را به عنوان سرمایه های اصلی دستگاه مهم و ضروری برشمرد و اظهار داشت: گرچه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی به لحاظ تهیه ماسک و مواد ضد عفونی تلاش زیادی را انجام می دهد و در اکثر روزها پس از اتمام ساعت کار اداری به ضد عفونی و گندزدایی تمامی محیط های اداری همت می گمارد، اما وضعیت شیوع بیماری در استان رو به وخامت است و این نیازمند مراقبت بیشتر و رعایت فاصله گذاری، دوری از تجمعات و رعایت بیش از پیش بهداشت فردی است.

وی بار دیگر بر دقت بر آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستوراالعمل های واصله از قوه قضاییه تأکید کرد و ابراز داشت: هر معاونت موظف است بر حسب بخشنامه ها، دستورالعمل ها و آیین نامه های واصله از حوزه ستاد قوه، وظایف و اقدامات اجرایی صورت گرفته را به صورت دقیق و مستند ثبت نماید تا سیاست ها و منویات ریاست قوه قضاییه به صورت دقیق و منظم در استان یزد اجرا گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی