English

امام جمعه یزد:

رضایت الهی و خدمت صادقانه پیشه دکتر محمد آقایی میبدی بود

امام جمعه یزد در پیامی در گذشت دکتر محمد آقایی میبدی خیری نیک‌اندیش را تسلیت گفت.

رضایت الهی و خدمت صادقانه پیشه دکتر محمد آقایی میبدی بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دکتر محمد آقایی میبدی خیری نیک‌اندیش و چهره‌ای خوش‌نام در حوزه بهداشت و درمان میبد بود که در طول عمر خود با در نظر گرفتن رضایت الهی خدمت صادقانه به مردم را با نگاهی معنوی پیش گرفت.

آیت‌آلله محمدرضا ناصری در پیامی  درگذشت این پزشک را تسلیت گفت و نوشت: این ضایعه را خدمت خانواده آن مرحوم، جامعه ایثارگر و پرتلاش بهداشت و درمان و مردم شریف میبد تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال صبر و اجری وسیع برای بازماندگان و علو درجات و همنشینی با صلحا و ابرار برای آن مرحوم مسئلت دارم.

همچنین استاندار یزد در پیامی با تسلیت درگذشت دکتر محمد آقایی میبدی از پزشکان خیر شهرستان میبد گفت: این پزشک بزرگوار عمرش را در مسیر درمان و کاستن آلان بیماران جامعه خصوصا مستضعفان سپری کرد.

در بخشی از پیام محمدعلی طالبی آمده است :خبر تلخ درگذشت ‌طبیب خیر و فداکار زنده یاد دکتر آقایی موجب تاثر و تالم اینجانب شد و بی تردید خدمات الهی و خداپسندانه آن انسان وارسته برگ زرینی است که در کارنامه آن سالک راه حق می درخشد.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پیامی با تسلیت درگذشت دکتر آقایی نوشت:این روزها، برای خانواده سلامت روزهای دردناکی است، از دست رفتن همشهریان در پیش چشممان و فراگیری رنج در بین مردم، خستگی را دوچندان می‌کند. 

محمدرضا میرجلیلی افزود: خبر درگذشت دکتر آقایی اسوۀ ایثار و مهربانی و پزشک نامور میبدی است که دنیا و مافیها پیش چشمش هیچ بود همۀ ما را متأثر ساخت. 

دکتر محمد آقای  پزشک خیر میبدی که از بیمارانش فقط ۵۰۰ تومان حق ویزیت می‌گرفت سرانجام روز سه شنبه به دلیل ابتلا به کرونا به مدت ۲۰ در بیمارستان میبد بستری بود به دیار باقی شتافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در پیامی با تسلیت درگذشت دکتر آقایی میبدی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به کاروان شهدای جبهه سلامت پیوست، نوشت: رفتار و منش این پزشک الگویی برای پزشکان سراسر کشور باقی می ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر