English

در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد:

ساماندهی فضای مجازی در شهرستان خمینی شهر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر مطرح کرد: فضای مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در شهرستان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

 ساماندهی فضای مجازی در شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد حسین محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد:آیین نامه کارگروه فضای مجازی در استان به صورت بومی و ساماندهی فضای مجازی با محوریت پلیس فتا و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ماه آینده در شهرستان خمینی شهر اجرایی خواهد شد.

وی با تو ضیح این مطلب که ساماندهی فضای مجازی لازم است، افزود: رونق کسب و کارهای مجازی از دیگر اهداف این کارگروه است.

این مقام مسئول در پایان فضای مجازی را به یک شمشیر دولب تشبیه کرد و خاطرنشان کرد: می توان از فرصتهای این فضا به قدر مطلوب برای پیشرفت کشور استفاده کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر ابراز امیدواری کرد: با ظرفیتی که در فضای مجازی شهرستان وجود دارد وجود این فضا می تواند راهی باشد برای شناسایی بیشتر و هر چه بهتر شهرستان خمینی شهر به تمام نقاط کشور ایران.

در ادامه فرماندار شهرستان خمینی شهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان در پیش است ودر شرایط کنونی فرهنگ ما ایجاب می کند امسال عزاداری سرور و سالار شهیدان همراه با رعایت مسائل بهداشتی اجرا شود.

علیرضا بصیری نظرات مقام معظم رهبر انقلاب را به عنوان رهبرانقلاب و مرجع ملاک و معیار دانستند و تاکید کرد که طبق فرموده رهبری معیار آن چیزی است که ستاد کرونا اعلام کند و ضوابط ستاد ملی کرونا رعایت شود چه اینکه مغایرت با این دستورات فاجعه ای به بار خواهد آورد.

وی افزود:  در بازدید از بیمارستان اشرفی این نتیجه حاصل شد که  بیش از 85%بیمارستان پذیرای بیماران کرونایی است و بخش آی سی یو نیز یک تخت برای بیماران بدحال اضافه کرده است.

فرماندار خمینی شهر از خستگی ناشی از بیماری کرونا در وجود پرستاران و مبتلا شدن برخی از کادر پرستاری به کرونا اظهار ناراحتی کرد و از افزایش آمار فوتی بیماران کرونایی در شهرستان خبر داد.

این مقام مسئول از فوت 2 نفر در روز بر اثر کرونا اطلاع داد و اضافه کرد:چرا برخی مسئوولان هیات ها و علمای شهرستان یا سکوت کرده اند یا برخی سخن های غیر قابل قبول در مورد عزاداری سیدالشهدا بیان می کنند.

بصیری از حاضران پرسش کرد: در کدام مسلک و آیین امام حسین( ع) درخواست کرده که جان یک مسلمان به خطر افتد؟ آیا سماجت و لجاجت برخی افراد را می توان با جهاد گران عرصه جنگ با دشمن در ازدست دادن جان در میدان مبارزه و جهاد در عرصه های مختلف در یک ردیف قرار داد؟

این مقام‌مسئول تصریح کرد: وظیفه ایجاب می کند تمام ارگان ها در صحنه حضور داشته باشند و امید است خبرنگاران برنامه ها را به درستی پوشش دهند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر یاد و خاطرات اسرای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: اسرا با دست خالی در مقابل دشمن کاملا مسلح با سلاح ایمان و توکل بر خدا مقاومت کردند و آبروی نظام و انقلاب را حفظ کردند تا جایی که دشمنان بر وحدت و اعتقاد اسرای ایرانی تاکید می کردند.

به گزارش موج؛ در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی شهر مقرر شد کارگروه فضای مجازی شهرستان به استناد مصوبه ٧٨ جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان درآینده نزدیک تشکیل شود و هم چنین نشست خبری مشترک اداره ارشاد ، سازمان تبلیغات اسلامی ، امور مساجد وشبکه بهداشت روز دوشنبه درکتابخانه الغدیر باحضور خبرنگاران وفعالان فضای مجازی درجهت اطلاع رسانی برنامه های محرم تشکیل شود.

شورای عمومی خمینی شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه