English

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در گفتگو با موج خبر داد:

اختراع و تجهیز ۳ دستگاه جهت مبارزه با ویروس کرونا

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهردر از تجهیز 3 دستگاه توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر جهت مبارزه با ویروس کرونا خبرداد.

اختراع و تجهیز 3 دستگاه جهت مبارزه با ویروس کرونا

 فرید نعیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: مهندسان جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در جهت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا سه اختراع انجام داده اند که تونل سلامت یکی از این تجهیزات است 

وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای تحصیل دانشجویان در شراط کنونی شیوع ویروس کرونا بیان داشت:  تلاش کرده ایم آموزش بهترین کیفیت را دارا باشد و  از بهترین دیتا سنترهای کشور در این امر کمک گرفتیم و  ظرفیت دانشجویان از 150نفر به 3000 نفر افزایش یافت.

نعیمی با توجه به دستور  ابلاغ وزارت علوم در بحث آموزش و حذف ترم که دانشگاه ها مسئول اجرای آن هستند، توضیح داد: این ابلاغ،  شامل بندی است که، دانشگاه هایی که دارای زیر ساخت فن آوری هستند و اطلاعاتشان مجهز است می توانند آموزش مجازی را عملیاتی کنند.

وی در تبیین دروس دانشگاهی تصریح کرد: برخی درس ها پایه نظری و برخی دیگر به صورت عملی برگزار می شودو حدود 900 کلاس عملی در دانشگاه وجود دارد که با شرایط فعلی اجرایی نیست و برگزاری کلاس های عملی به زمان دیگری موکول می شود.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مشکل دانشجویان ارشد و دکتری توضیح داد: چالش اصلی این دانشجویان ارتباط و گفتگو با اساتید در بحث راهنمایی است که این معضل را نیز از طریق مجازی مرتفع کرده ایم و گروهی دیگر معضل روند پایان نامه را شامل می شوند که نیاز به دریافت مصوبه گروه و پژوهش را دارد در حالیکه دانشجویان باید پروپزال خود را به صورت مجازی تهیه کرده و دانشجویان می توانند  برای دفاع با هماهنگی معاونت علمی دانشگاه به نزدیکترین دانشگاه محل سکونت خود مراجعه کنند و دفاعیه خود را ارائه دهند.

نعیمی برای آن دسته از دانشجویانی که نیاز به مدرک خود دارند، اعلام کرد: دانشگاه در حال حاضر باز است و دانشجویان با حضور در دانشگاه و با رعایت  پروتکل های بهداشتی می توانند مدرک خود را دریافت نمایند.

وی از برگزاری 1575 کلاس در طول یک هفته با حضور 442 عضو هیات علمی و مدرس خبر داد و اضافه کرد: روزانه ده هزار دانشجو به صورت مجازی در کلاس ها شرکت می کنند و حتی کلاس های جبرانی برای دانشجویان برگزار می شود.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی غیبت دانشجویان در فضای مجازی را مجاز خواند و اضافه کرد: به همت حوزه روابط عمومی دانشگاه دانشجویانی که با خط  همراه اول وارد کلاس مجازی می شوند از 70 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

نعیمی تماس مستقیم با دانشجویان جهت بازخورد کلاس های مجازی را از دیگر فعالیت های دانشگاه در این ایام ذکر کرد و گفت: تغییرات موجود جهت تدریس و یادگیری دانشجویان هم برای دانشجو و هم برای اساتید کار دشواری است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در پایان از چگونگی روش امتحانات سخن گفت و خاطر نشان کرد: امتحانات با حضور دانشجویان در دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش موج ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر از دانشگاه های مطرح کشور است و مهندسان جوان دانشگاه در جهت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا سه اختراع انجام داده اند که تونل سلامت یکی از این تجهیزات است و تجهیز دیگر کاور دندانپزشکی و بحث ساخت دستگاه استریلیزه کردن وسایل شخصی مانند کلید و موبایل و .....دیگر وسایل گام بعدی دانشجویان این دانشگاه است؛تونل سلامت در فرمانداری شهرستان خمینی شهر با حضور فرماندار شهرستان محمود مسلم زاده رونمایی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه