English

علیرضا بصیری اعلام کرد:

آخرین آمار بیماران فوتی کرونایی در بیمارستان اشرفی خمینی شهر

فرماندار شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: آمار بیماران فوتی کرونایی در بیمارستان اشرفی خمینی شهر از اول مردادماه تاکنون به 50 نفر رسیده است.

آخرین آمار بیماران فوتی کرونایی در بیمارستان اشرفی خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در سی امین  سالروز بازگشت آزادگان در جمع مسئوولان شهرستان و اصحاب رسانه از آمار بالای افراد فوت شده به وسیله ویروس کرونا در بیمارستان اشرفی خمینی شهر خبرداد و گفت: تلاش ما بر این بود که برای بزرگداشت آزادگان سرافراز میهن برنامه ای تدارک ببینیم که با وجود بیماری کرونا این برنامه کنسل شد.

وی ضمن یادآوری ایام عزاداری سیدالشهدا گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم قرار داریم و وجود ویروس کرونا احساس ناامنی برای مردم فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان خبر داد: بنابر وضعیت قرمزی که در شهرستان به وجود آمده است در مدت زمان چهار هفته از اول مرداد تا کنون ،  تعداد 50 نفر از بیماران کرونایی در بیمارستان اشرفی فوت کردند؛حدود شش ماه از شروع شیوع این ویروس در جهان و کشور ما گذشته  و کادر درمان دچار خستگی مفرط شده وبرخی از کادر پرستاری خود به این بیماری مبتلا شده اند.

وی توصیه کرد: وجود نکات بهداشتی و استفاده از ماسک باعث کاهش سی درصدی این بیماری می شود.

فرماندار شهرستان خبرداد: سیستم درمانی شهرستان نمیتواند بیشتر از این پاسخگوی بیماران باشد وظرفیت بیمارستان اشرفی خمینی شهر  برای پذیرش بیماران کرونایی تکمیل یافته وهشتادو پنج درصد از تختهای بیمارستان به ظرفیت کامل رسیده است.

 این مقام مسئول تصریح کرد:  با توجه به اینکه مراجع و رهبر انقلاب با حکم مرجعیت، از دستورات ستاد ملی کرونا پیروی می کند،دیگر جایی برای سرپیچی از این دستورات وجود ندارد و می توان با رعایت موازین بهداشتی عزاداری را نیز برگزار کرد.

بصیری گفت: اسم با مسمایی که بر روی شهرستان نام‌نهاده شده و مشهور به حسینیه ایران است ایجاب می کند شهروندان با بصیرت هرچه تمام تر به عزاداری سیدالشهدا بپردازند.

آزادگان خینی شهر

وی از مردم شهرستان خمینی شهر درخواست کرد: رعایت موازین بهداشتی را در عزاداری انجام دهندو مراقب جان خود و اطرافیان و دیگران نیز باشند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر با توجه به اینکه مدت دو سال در اسارت دشمن بعثی به سر برده است در یک جمله  تعریف زیبایی از اسارت بیان داشت: اسارت نردبانی بود که به وسیله آن تا خدا می توان پیش رفت.

فرمانده ناحیه سپاه خمینی شهر در ادامه سخن بیان کرد: در سالروز ورود آزادگان که با فرا رسیدن ایام محرم همراه شده است  می توان صبر و استقامت آزادگان سرافراز را الگویی برگرفته از بانوی کربلا دانست.

سرهنگ محمد کریمیان با اشاره به این مطلب که سخنحضرت زینب( س) با مضمون ما رایت الا جمیلا برگرفته از یک تفکر عمیق است اضافه کرد: صبر و استقامت سرلوحه زندگی یک مومن است.

وی صبر و استقامت و امید را از خصوصیات بارز اسرا برشمرد و ادامه داد: در زمان حال نیز وظیفه اسرا به اتمام نرسیده و خاطرات دوران اسارت بایدتوسط هنرمندان و نویسندگان و آزادگان سرافرازمیهن به نسلهای بعدی انتقال یابد.

کریمیان با بیان این موضوع که  دشمن با قراردادن تحریم ها به دنبال ایجادیاس و ناامیدی در جوانان کشور است تاکید کرد: باید صبرو استقامت و امید  در زندگی خانواده ها جایگزین یاس و ناامیدی شود.

فرمانده ناحیه سپاه خمینی شهر در پایان هشدار داد: سه هزار صندلی مدیریتی در کشور وجود دارد که برای هر صندلی خون صدها شهید به پای نظام اسلامی تقدیم شده و وظیفه همگان است که با اطاعت از ولی امر مسلمین به استقلال نظام و انقلاب استحکام بخشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه