English

علی اکبر جنگجو خبر داد:

هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان جهت درمان بیماران کرونایی در خمینی شهر

رییس مجتمع بیمارستانهای نه دی و اشرفی خمینی شهر گفت: طی دوماه مبلغ 3 میلیارد تومان هزینه های مستقیم درمان بیماران کرونایی در خمینی شهرگزارش شده است.

هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان جهت درمان بیماران کرونایی در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اکبر جنگجو در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر بیان داشت: با تشکیل ستاد مبارزه کرونا در شهرستان خمینی شهر با ریاست فرماندار پرتلاش و جهادی وظایف بین ارگان ها تقسیم شد.

وی در خصوص تشکیل ستاد مبارزه با کرونا و حضور دستگاه های مختلف مطالبی عنوان نمود و ادامه داد: در ستاد مبادزه با ویروس حاد تنفسی کرونا از سوی رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مسلم زاده دستوراتی مصوب گردید  که مهم ترین آن اجرای روند فعالیت ها بر دو محور پیشگیری و درمان بودو به دنبال آن بحث مقابله هم برآن اضافه شد.

جنگجو در بحث مسائل پیشگیری از بیماری کرونادر شهرستان از حضور افراد فعال شهرستان خمینی شهر که مبلغ  3 میلیارد هزینه کردند تقدیر و قدردانی نمود و افزود: برای مناطق محروم نیز برنامه ریزی هایی تدوین شد که کمک های شایانی به شهروندان نیازمند و اقشار مستضعف ارائه گردید.

رییس مجتمع بیمارستانهای خمینی شهر اطلاع رسانی و اخبار فعالیت های ستاد کرونا را توسط خبرنگاران و فعالان فضای مجازی بسیار مهم برشمرد و اضافه کرد: سپاه و نیروهای بسیج در بحث گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر ومحلات خدمات شایانی انجام داده و هنوز در عرصه خدمت فعال و جهادی عمل می کنند.

جنگجو خدمات نیروی انتظامی را در این عرصه طاقت فرسا برشمرد و گفت: با توجه به انجام وظایف روتین و اداری کارکنان نیروی انتظامی در مباحث کنترل و ورودی در شهرهای شهرستان جهت مسافرت مسافران در ایام نوروز خدمات فراونی توسط نیروی انتظامی شهرستان و عوامل آن انجام شد.

وی همچنین همراهی ائمه جماعات و مساجد در تعطیلی مساجد و پاکسازی مساجد را یادآور شد و عنوان کرد:بازرسی اصناف به طور مرتب با وجود ضررو زیان هایی که برای کاسبین و اتحادیه ها به وجود آمد از اقدامات مهم ستاد مبارزه با کرونا بود.

 جنگجو در بیان اقدامات پسا بیمارستانی تصریح کرد: در بحث درمان بیمارستان شهید اشرفی بخش لندری با هزینه ای که شهرداری خمینی شهر مبلغ 50 میلیون تومان و بخش سی اس آر که با سخاوت  سیصد میلیون تومانی  یکی از خیران خمینی شهر  راه اندازی شد.

وی در رابطه با نیروی انسانی بیمارستان ها با تاسف ابراز کرد: حدود 15 نفر از کادر درمان به بیماری کرونا مبتلا شده و برخی از آنها در کما به سر می برند.

رییس مجتمع بیمارستانهای خمینی شهر اظهار کرد: با تکمیل بیمارستانهای اشرفی ونه دی ، بیمارستان خیریه حضرت رسول نیز برای بیماران کرونایی و نقاهت بیماران با هزینه 800 میلیون تومانی تجهیز گردید و 250 میلیون تومان هم هیات مدیره بیمارستان خیریه حضرت رسول (ص) بابت تجهیزات هزینه کردند.

وی در عرصه خدمت رسانی به پرسنل شخصی روزانه 240 پک حفاظت شخصی به پرسنل بیمارستان تحویل داده می شود که هر پک آن 77هزار تومان است که روزانه 18 میلیون و چهارصدو هشتاد هزار تومان برای تهیه  پک پرسنل هزینه می شود ودر طی این دو ماه یک میلیارد و صدوهشت میلیون و هشتصد هزار تومان پگ لباس برای پرسنل هزینه شده است.

جنگجو در طول این مدت 700 بستری شدند که ده درصد حدود هفتاد نفر آنها در آی سی یو  بستری شدند  پانصدوشصت میلیون تومان هزینه بستری بیماران آی سی یو بوده و 571 نفر در بخش عادی بستری شدند که هزینه هر تخت هر شب 400 هزار تومان است و تا کنون یک میلیارد و صدو چهل و دومیلیون تومان تومان هزینه بیماران بستری شده است.

رییس مجتمع بیمارستانهای خمینی شهر در این دوماه  250 میلیون تومان برای استخدام دوازده پرسنل که به کار گرفته ایم هزینه شد و در نهایت 3 میلیارد و شصت میلیون تومان در حوزه درمان بیماران  هزینه شد و این غیر از هزینه های غیر مستقیم مانند گند زدایی منازل و قرنطینه است.

وی از هزینه سه میلیاردی دو ماهه در بحث درمانی شهرستان خبرداد و اضافه کرد: با ورود به بیمارستان ساعی و افتتاح بخش هایی از آن در صدد ساپورت کردن بیماران کرونایی در بخشی از بیمارستان خیر ساز ساعی هستیم.

علی اکبر جنگجو در پایان از بلا تکلیفی مردم و مسئولان در این ایام  خبر داد و گفت: ورودی های بیماران کرونایی در حال افزایش است و ممکن است ضربه ای به سلامت جامعه وارد شود و این نیازمند همکاری بسیار بالای مردم و مسئولان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه