English

به همت صنف درودگران شهرستان خمینی شهر انجام شد؛

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در خمینی شهر

رییس صنف درود گران و مصنوعات چوبی شهرستان خمینی شهر از توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان به همت صنف درودگران شهرستان خمینی شهر خبر داد.

توزیع 500 بسته معیشتی بین  نیازمندان در خمینی شهر

محمدرضا احمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، از کمک خیر خمینی شهری حاج علیرضا فتحیان به ارزش 150 میلیون تومان خبر داد وگفت: به همت اتحادیه صنف درودگران و خیرنیکوکار شهرستان حاج علیرضا فتحیان مدیر شرکت مبنا چوب 500 بسته معیشتی به مبلغ 150میلیون تومان بین نیازمندان شهرخمینی شهر توزیع شد. 

وی این عمل خیر را اولین اقدام صنف درودگران برشمرد و افزود:ارزش ریالی هرکدام از بسته های معیشتی که شامل گوشت گرم ،روغن، مرغ ،برنج، رب گوجه فرنگی و ماکارانی است 300هزار تومان می باشد.

احمدیان با بیان این مطلب که صدوده بسته از پک های معیشتی به کادر پرستاران قسمت کرونایی بیمارستان آیت الله اشرفی تعلق گرفت، ادامه داد: پنجاه بسته به خانه گلهای بهشت و سی بسته به خیریه محله دستگرد و پنجاه بسته بین خانواده های نیازمند تقسیم شد.

توزیع بته معیشتی

این مقام مسئول در ادامه سخن با تشریح این موضوع که در دوران کرونا کارگاه های تولیدی بسیاری از نظر اقتصادی متضرر شدند بیان کرد: حاج علیرضا فتحیان مدیر شرکت مبنا چوب خمینی شهر به اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر قول واگذاری مبلغ 200میلیون تومان به قرض الحسنه اتاق اصناف را تقبل نموده که با این مبلغ بخشی از ضرر کارگاه های تولیدی جبران شود.

احمدیان گفت: مبلغ یاد شده و کمک های اعضای اتاق اصناف که جمع آن 100 میلیون تومان است می تواند گره ای از زندگی شهروندان خمینی شهری آسیب دیده از کرونا بگشاید.

رییس صنف درودگران و مصنوعات چوبی شهرستان خمینی شهر از سخاوت های حاج علیرضا فتحیان که در همه عرصه ها باران بخشش خود را به همشهریان تقدیم کرده است تشکر کرد و یادآور شد: این خیر خمینی شهری دو تخت به بیمارستان ساعی و هزینه  یک دستگاه دیالیز و همچنین ساخت دکور داخلی ساختمان جدید دیالیز خیریه بقیه الله الاعظم که در طبقه فوقانی بیمارستان ساعی است  راپرداخت کرده است.

به گزارش موج ؛ تشکیل اتحادیه صنف درودگران شهرستان خمینی  شهر به سی و هفت سال قبل بر می گردد و در حال حاضر با تعداد 2139 عضو بیشترین اعضای اتحادیه ها را داراست.

بسته معیشتی در خمینی شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه