English

تمهیدات لازم در بنادر شرق هرمزگان صورت پذیرد/تنگه هرمز مواج است

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: سرعت وزش باد تا ساعات ظهر قابل ملاحظه پیش بینی می شود که توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کرده و تمهیدات لازم جهت ایمنی تردد شناورها در بنادر شرقی استان صورت پذیرد.

تمهیدات لازم در بنادر شرق هرمزگان صورت پذیرد/تنگه هرمز مواج است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: طی امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی افزود: با تاثیر بادهای جنوب شرقی، در سواحل دریای عمان و تنگه هرمز شاهد مواج شدن این نواحی خواهیم بود و شرایط تردد های دریایی مساعد نخواهد بود.

عارفی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سرعت وزش باد تا ساعات ظهر قابل ملاحظه پیش بینی می شود که توصیه می شود شناورهای سبک از تردد‌های دریایی خودداری کرده و تمهیدات لازم جهت ایمنی تردد سایر شناورها در بنادر شرقی استان صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه صبح سه شنبه نیز با شدت کمتر شاهد وزش بادهای جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا خواهیم بود، گفت: در ساعات بعدازظهر شرایط بارش های رگباری در ارتفاعات استان به ویژه منطقه بشاگرد مهیا خواهد بود و برای بعدازظهر سه شنبه  نیز این شرایط پیش بینی می شود، ضمن اینکه احتمال تقویت موقتی سامانه بارشی در بشاگرد و وقوع تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، در پایان اضافه کرد: از لحاظ دمایی، امروز و فردا با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا در طول روز افزایش دما نخواهیم داشت لکن از روز چهارشنبه در اکثر نقاط استان افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه