English

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان ناپایدار است

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: در ساعات بعدازظهر احتمال افزایش لحظه ای سرعت وزش باد همراه با خیزش گرد وخاک در استان دور از انتظار نخواهد بود.

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان ناپایدار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: طی امروز با توجه به گذر امواج ناپایدار در جنوب شرق کشور، در سطح استان هرمزگان ناپایداری وضعیت جوی  و دریایی پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ساعات صبح با توجه به ملایم بودن سرعت وزش باد در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس، مه صبحگاهی و در سایر نقاط استان غبار پیش بینی می شود.

عارفی عنوان کرد: در ساعات بعدازظهر با توجه به تاثیرات سامانه ی مونسونی، در ارتفاعات استان رشد ابر پیش بینی می شود که در برخی نقاط شمالی، ارتفاعات شرقی و مرکزی و تا حدودی غربی سبب وقوع رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید موقتی خواهد شد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، در ادامه افزود: در ساعات بعدازظهر احتمال افزایش لحظه ای سرعت وزش باد همراه با خیزش گرد وخاک در استان دور از انتظار نخواهد بود.

عارفی در پایان اضافه کرد: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت ، از روز چهارشنبه به تدریج در سایر نقاط استان افزایش نسبی دما بین 1 تا 3 درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه