English

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: طی امروز شرایط دریا جهت ترددهای دریایی در محدوده استان مساعد پیش بینی می شود.

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان ، گفت: طی امروز شنبه، هفدهم خرداد ماه در ساعات ابتدایی صبح مه صبحگاهی و کاهش شعاع دید افقی پدیده غالب جزایر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز شرایط دریا جهت تردد‌های دریایی در محدوده استان مساعد پیش بینی می شود، لکن در مناطق غربی و شمالی خلیج فارس همانند روزهای گذشته وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی و مواج شدن این مناطق پیش بینی شده است.

عارفی عنوان کرد: همچنین در ارتفاعات استان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و وقوع رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود و با توجه به وزش بادهای نسبتاً شدید شمال شرقی در جنوب شرق کشور، احتمال افزایش سرعت باد در مناطق شرقی استان و بروز پدیده گرد و غبار نیز وجودخداهد داشت.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، اذعان داشت: روز یکشنبه در دریای عمان و تنگه هرمز افزایش سرعت وزش بادهای جنوب شرقی و در خلیج فارس افزایش سرعت  بادهای شمال غربی سبب متلاطم شدن این مناطق دریایی خواهد شد که توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از رفتن به دریا خودداری نموده و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورهای متردد در منطقه صورت پذیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تداوم وزش بادهای جنوب شرقی و تلاطم دریا تا روز سه شنبه، بیستم خرداد ماه پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: طی امروز کماکان هوای گرم در سطح استان ماندگار خواهد بود و از یکشنبه تا اواسط هفته جاری با افزایش رطوبت نسبی منطقه، کاهش دما (بین 2 تا 4 درجه) در استان پیش بینی می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه