English

رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: با تاثیرات سامانه ی مونسونی، در مناطق مرتفع استان به ویژه مناطق شمالی رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد خواهیم داشت.

رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: طی ساعات بعدازظهر امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با تاثیرات سامانه ی مونسونی، در مناطق مرتفع استان به ویژه مناطق شمالی رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد خواهیم داشت.

عارفی عنوان کرد: در سایر مناطق در ساعات بعدازظهر ضمن افزایش ابرناکی، افزایش موقتی سرعت وزش باد با احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، ابراز کرد: امروز وضعیت دریا تا ساعات ظهر مساعد و از ساعات بعدازظهر با توجه به وزش بادهای جنوب غربی، کمی متلاطم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ساعات بعدازظهر چهارشنبه ضمن افزایش سرعت وزش باد در مناطق دریایی از جمله تنگه هرمز ،دریا نسبتا مواج خواهد شد که توصیه می شود تردد شناورهای سبک با احتیاط های لازم صورت پذیرد.

عارفی در پایان اضافه کرد: از لحاظ دمایی از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری در اکثر نقاط استان  افزایش دما پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی