English

بارندگی در ارتفاعات هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: در ارتفاعات استان نیز در ساعات بعد از ظهر رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران، رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است.

بارندگی در ارتفاعات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: طی امروز چهارشنبه، چهاردهم خرداد ماه در ساعات ابتدایی صبح مه رقیق صبحگاهی پدیده غالب جزایر خلیج فارس پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به تدریج برروی خلیج فارس افزایش سرعت وزش بادهای جنوب غربی تا شمال غربی آغاز خواهد شد و تا ساعات بعد از ظهر و شب نواحی تنگه هرمز و دریای عمان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

عارفی با اشاره به اینکه دراین مدت  بروز پدیده گرد و غبار نیز دور از انتظار نیست، عنوان کرد: نوسانات سرعت باد بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت و حداکثر ارتفاع امواج دریا تا 1.5 متر پیش بینی می شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، با تاکید بر اینکه توصیه می شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: در ارتفاعات هرمزگان  نیز در ساعات بعد از ظهر رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران، رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است.

وی گفت: صبح پنجشنبه از میزان سرعت باد کاسته خواهد شد، لیکن طی ساعات بعد از ظهر روزهای آتی، وزش باد برروی تنگه هرمز پدیده غالب منطقه خواهد بود.

عارفی در پایان اضافه کرد: طی روزهای پایانی هفته جاری در اکثر مناطق استان بین 2 تا 4 درجه افزایش دما پیش بینی  می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه