English

ارتفاعات هرمزگان بارانی می شود

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: در ارتفاعات غربی استان در ساعات بعداظهر احتمال رخداد رگبار پراکنده باران و رعدوبرق و همچنین افزایش موقتی سرعت وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

ارتفاعات هرمزگان بارانی می شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: در ساعات صبح تا ظهر وضعیت جوی آرام و پایداری خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی و به تدریج غبار محلی پیش بینی می شود.
عارفی عنوان کرد: در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در مناطق دریایی از جمله  تنگه ی هرمز وزش باد جنوب غربی(در محدوده 30 کیلومتر در ساعت) سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.
معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، خاطرنشان کرد: در برخی نقاط شرقی استان نیز افزایش سرعت وزش باد همراه با گردوغبار محلی پیش بینی می شود.
وی گفت: در ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابر خواهیم داشت که به ویژه در ارتفاعات غربی احتمال رخداد رگبار پراکنده باران و رعدوبرق و همچنین افزایش موقتی سرعت وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.
عارفی با اشاره به اینکه این شرایط بارشی روزهای آینده تضعیف خواهد شد، اظهار کرد: روز چهارشنبه افزایش سرعت وزش باد غربی در سواحل دریای عمان سبب متلاطم شدن دریا در مناطق شرقی جاسک خواهد شد.
وی در پایان اضافه کرد: با توجه به پایداری هوا، تا روزهای پایانی هفته جاری در اکثر مناطق بین 1 تا 3 درجه افزایش نسبی دما پیش بینی  می شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه