English

با حضور شهردار خمینی شهر و مدیر عامل خدمات شهری شهرداری انجام شد؛

افتتاح طرح دریافت آنلاین پسماند خشک در خمینی شهر

مدیرعامل خدمات شهری شهرداری خمینی شهر از افتتاح طرح دریافت آنلاین پسماند خشک در خمینی شهر خبر داد.

افتتاح طرح دریافت آنلاین پسماند خشک در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عزت الله صفار در مراسم افتتاح طرح اینترنتی آنلاین پسماند خشک گفت: شهروندان با نصب اپلیکیشن طرح دریافت آنلاین پسماند می توانند هدیه نیز دریافت کنند.

وی حفظ محیط زیست را  از اساسی ترین امور شهری برشمرد و گفت: نصب اپلیکشن پسماند از فعالیت هایی است که خدمات شهری شهرداری خمینی شهر طراحی و برنامه ریزی کرده است.

صفار با اشاره به اینکه شهروندان با نصب اپلیکیشن دریافت پسماند خشک می توانند مواد بازیافت خود را به آسانی و با مراجعه به درب خانه تحویل پسماند شهرداری دهند، افزود: با این طرح در جمع کردن پسماند با پیشرفت و سهولت همراه است و دیگر نیازی به جمع کردن و بردن به ایستگاه های بازیافت نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: فاز اول این طرح از شمال شهر شروع شد تا شهروندان بتوانند برای مواد بازیافتی با اپلیکیشنی که طراحی شده درخواست تحویل اقلام بازیافتی را بدهند و ظرف یک ساعت به در خانه ها مراجعه شده و پسماندها دریافت شده و پس از ثبت،  کارت های آماده شده شهروندان شارژ خواهد شد که می توانند از جوایز ویژه این طرح استفاده کنند.

مدیرعامل خدمات شهری شهرداری خمینی شهر در بحث نخاله های ساختمانی گوشزد کرد: اینکه هنوز مردم نخاله های خود را در خیابان ها و کوچه ها رها می کنند از کم کاری شهرداری است که برای آن نیز تدابیری اندیشیده شده است که باکس نخاله در جهات مختلف شهر  قرار داده می شود و شهروندان می توانند نخاله های خود را در این جعبه ها قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه