English

به منظور پیشگیری از کرونا انجام شد؛

ضد عفونی کردن ایستگاه های بازیافت در اصفهان

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ازضد عفونی کردن ایستگاه های بازیافت به منظور پیشگیری از کرونا در اصفهان خبر داد.

ضد عفونی کردن ایستگاه های بازیافت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد منوچهری بیان داشت: به منظور پیشگیری از کرونا هر روز طی دو نوبت ایستگاه های بازیافت سراسر شهر اصفهان به طور کامل ضد عفونی و علاوه بر آن کابین خودروهای جمع آوری پسماند خشک نیز به طور روزانه گندزدایی می شود.

وی به گندزدایی 4مرکز پردازش پسماند خشک به صورت روزانه اشاره کرد و افزود: کلیه اقدامات شامل ضدعفونی و گندزدایی مکان های تحت نظارت و مدیریت سازمان، توسط عوامل بازرسی و با هدف حفظ سلامتی متصدیان ایستگاه های بازیافت و ماموران جمع آوری پسماند و همچنین جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری انجام می شود.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان همچنین به تجهیزات توزیع شده جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اشاره کرده و گفت: به میزان کافی دستکش های یکبار مصرف، ماسک بهداشتی و محلول ضدعفونی کننده سطوح در میان متصدیان و ماموران جمع آوری توزیع شده است تا بتوانند با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی از خود در برابر بیماری محافظت کنند.

به گفته منوچهری ایستگاه های بازیافت به انواع شوینده ها شامل مایع سفیده کننده و ضدعفونی کننده مجهزهستند و شهروندان می توانند با تحویل پسماندهای خشک خود این هدایا را دریافت کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر این امکانات طی یک برنامه مدون، به کلیه متصدیان ایستگاه های بازیافت و ماموران جمع آوری پسماند خشک آموزش های لازم شامل نظافت فردی، پاکسازی سطوح و علائم بیماری، ارائه شده است.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در پایان به کاهش ساعات کاری ایستگاه ها و غرفه های بازیافت اشاره کرده و بیان کرد: همچنین ایستگاه های بازیافت هر روز از ساعت 8 الی 18 و غرفه های بازیافت هر روز از ساعت 8الی 15 فعالیت می کنند تا با کاستن از ساعت کاری متصدیان، امکان مواجهه آن ها با ویروس و ابتلای احتمالی جلوگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه