English

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

آغاز فعالیت ایستگاه‌های بازیافت از ۲۳ فروردین ماه در اصفهان

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز فعالیت ایستگاه‌های بازیافت از 23 فروردین ماه در اصفهان خبر داد.

آغاز فعالیت ایستگاه‌های بازیافت از 23 فروردین ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد صادقی گفت: فعالیت‌ ایستگاه های بازیافت برای جمع‌آوری پسماند خشک در سطح شهر اصفهان از شنبه 23 فروردین ماه آغاز می شود.

وی با اشاره به جزئیات این تصمیم افزود: در حال حاضر تنها جمع‌آوری پسماندها به روال سابق برگشته است اما عملیات پردازش و تفکیک پسماندها در مراکز ما تا اطلاع ثانوی صورت نمی‌گیرد.

صادقی ادامه داد: پسماند خشک با هدف حفاظت از سلامت عوامل فعال در این عرصه و شهروندان، متوقف شده بود و اکنون نیز با توجه به مدیریت نسبی شرایط، درخواست‌های مکرر شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و همچنین ضرورت جمع‌آوری جداگانه پسماندهای خشک، از شنبه آینده فعالیت ایستگاه‌های بازیافت و خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سرگرفته خواهد شد.

وی در رابطه با ساعت فعالیت ایستگاه‌های بازیافت و خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک پس از بازگشایی، گفت: با شروع دوباره فعالیت‌های جمع‌آوری پسماند خشک در سطح شهر از این پس ساعات فعالیت ایستگاه‌های بازیافت از ساعت ۸ الی ۲۰، ساعات فعالیت غرفه‌های بازیافت از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۱۸ و ساعت کاری خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک از ساعت ۸ الی ۱۷ خواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و با تاکید بر پروتکل‌های بهداشتی، تمام عوامل اجرایی در بخش‌های جمع‌آوری پسماند خشک در ایستگاه‌های بازیافت و خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند و علاوه بر آن ایستگاه‌ها و خودروها روزانه به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه