English

محمد صادقی خبر داد:

تجهیز کلیه ایستگاه های بازیافت به دستگاه شارژ اصفهان کارت

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تجهیز کلیه ایستگاه های بازیافت شهر اصفهان به دستگاه های شارژ اصفهان کارت خبر داد.

تجهیز کلیه ایستگاه های بازیافت به دستگاه شارژ اصفهان کارت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد صادقی گفت: در راستای جلب مشارکت بیشتر شهروندان و همچنین ایجاد رضایت در آن ها، کلیه ایستگاه های شهر اصفهان به دستگاه های جدید شارژ اصفهان کارت مجهز شده است.

وی ادامه داد: دستگاه های جدید نسبت به مدل های قدیمی که در گذشته در ایستگاه ها موجود بود، کارآمدتر بوده و ضمن قابلیت اتصال به اینترنت، دارای سرعت بالاتر و کارایی بیشتری هستند.

صادقی در خصوص نرخ شارژ اصفهان کارت در ازای پسماند خشک تحویلی، بیان کرد:  از ابتدای دی ماه سال جاری شهروندان در ازای تحویل هر کیلوگرم پسماند خشک می توانند 350 تومان اصفهان کارت خود را شارژ کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به ارائه آموزش های لازم در این زمینه، به متصدیان ایستگا ه های بازیافت هم اشاره کرده و افزود: در این راستا جلسه ای با حضور معاون اجرایی شرکت اصفهان کارت و متصدیان ایستگاه های بازیافت برگزار شد تا نحوه کار با دستگاه و شارژ اصفهان کارت شهروندان به آن ها آموزش داده شود.

به گفته صادقی این دوره طی 2 روز برای متصدیان ایستگاه های بازیافت در دو بخش شرقی و غربی شهر اصفهان برگزار شده و پس از این شهروندان می توانند با شارژ اصفهان کارت خود در ازای تحویل پسماند خشک، از این کارت برای مواردی مانند اتوبوس، مترو، پارکینگ ها و سایر اماکن عمومی استفاده کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در این طرح 74 ایستگاه بازیافت شهر صاحب دستگاه های جدید شارژ اصفهان کارت شدند و از این به بعد همه شهروندان می توانند به جای دریافت اقلام هدیه، کارت خود را برای کاربردهای مختلف، شارژ کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه