English

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

وجود بیش از ۲۰ نوع هدایای مختلف در ایستگاه های بازیافت در اصفهان

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از وجود بیش از 20 نوع هدایای مختلف در ایستگاه های بازیافت در اصفهان خبر داد.

وجود بیش از 20 نوع هدایای مختلف در ایستگاه های بازیافت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد منوچهری اظهار کرد: هم اکنون 21 نوع مختلف از هدایا در ایستگاه ها موجود است که شهروندان می توانند بر اساس میزان پسماند تحویلی خود، هدیه دلخواه را دریافت کنند.

وی افزود: با هدف تقدیر از عملکرد شهروندان مسئولیت پذیر در حوزه تفکیک پسماند، سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در راستای تغییر مدیریت اقدام به بهبود کیفیت و تنوع هدایای ایستگاه های بازیافت کرده است و هم اکنون 21نوع مختلف از هدایا در ایستگاه ها موجود است که شهروندان می توانند بر اساس میزان پسماند تحویلی خود، هدیه دلخواه را دریافت کنند.

منوچهری همچنین به طرح دیگر این سازمان در ایستگاه های بازیافت اشاره کرده و افزود: مشترکان فعالی که بیشترین همکاری را با ایستگاه ها داشته اند، از ایستگاه ها کیسه برزنتی تحویل خواهند گرفت و به همین منظور 3 هزار کیسه در بین ایستگاه های سطح شهر توزیع شده که مشترکین دائم و خوش حساب ایستگاه ها با تحویل 15 کیلوگرم پسماند خشک، می توانند این کیسه ها را تحویل بگیرند.

ایستگاه بزیافت

وی اضافه کرد: علاوه بر این طرح ها، طی برنامه ای  که در آینده نزدیک به طور هفتگی و در روزهای جمعه در ایستگاه های سطح شهر برگزار می شود، طرح توزیع گل و خاک غنی شده در ازای تحویل پسماند خشک، به شهروندان اجرا خواهد شد.

منوچهری خواستار مشارکت شهروندان با ایستگاه های بازیافت و خودداری از همکاری با دوره گردان و زباله گردها شده و تأکید کرد: در صورتی که شهروندان اصفهانی سطح همکاری خود را با ایستگاه های بازیافت افزایش دهند، به تدریج جمع آوری کنندگان غیرمجاز حذف و چرخه مدیریت پسماندهای خشک به حالت مطلوب خواهد رسید که این موضوع باعث افزایش سطح بهداشت و سلامت شهروندان می شود.

وی به نگرانی در خصوص برگشت برخی از این اقلام به زندگی مردم اشاره کرده و متذکر شد: تحویل پسماند به دوره گردان احتمال بازگشت برخی از این اقلام به صورت غیربهداشتی به زندگی مردم را افزایش می دهد.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه های تشویقی و ترویجی به جهت توسعه فرهنگ تفکیک از مبدأ، بیان کرد: طرح های تشویقی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برای تقدیر از عملکرد شهروندان فعال و همراه تداوم دارد و در این مسیر ضمن پیش بینی هدایا و جوایز متنوع برای افرادی که بیشتری همکاری را با ایستگاه های بازیافت دارند، برنامه های جشن ادواری و قرعه کشی نیز در نظر گرفته ایم تا شهروندان پس رسیدن به میزان مشخصی از فعالیت بتوانند در قرعه کشی هدایای ویژه نیز شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه