English

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اعلام کرد

تداوم برخورد با متخلفان پسماند در سطح شهر اصفهان

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تدام برخورد با متخلفان حوزه پسماند در سطح شهر اصفهان خبر داد.

تداوم برخورد با متخلفان پسماند در سطح شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد منوچهری با اشاره به تداوم برخورد با متخلفان پسماند گفت: معاونت اجرایی سازمان پسماند اصفهان در راستای استاندارد سازی فرآیند مدیریت پسماند و حذف رویه های غیراستاندارد و آسیب زا، به طور مستمر با نظارت و بازرسی در سطح شهر ضمن شناسایی عوامل موثر در بهبود کیفیت خدمات به شهروندان، اقدامات لازم را نیز در این زمینه انجام می دهد.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد فعالان حوزه پسماند و شناسایی عوامل غیر مجاز اعم از دوره گردها، خودروهای غیر مجاز و انبارهای غیر قانونی بخش دیگر فعالیت های این واحد است که با حضور پررنگ میدانی صورت می گیرد تا بتوانیم با ایجاد انضباط و نظم کافی فرآیندهای مدیریت پسماند مانند تفکیک از مبدأ، تحویل پسماند خشک به خودروهای مجاز و ایستگاه های بازیافت را تسهیل کنیم.

منوچهری در ادامه به ماحصل فعالیت های ماه اخیر در واحد اجرایی اشاره کرده و گفت: در آذرماه سال جاری 120پیام با موضوع مسائل مربوط به مدیریت پسماند ، تفکیک از مبدأ، فعالیت ایستگاه های بازیافت و ... از جانب شهروندان در سامانه 137 ثبت شده که این واحد پس از بررسی علل و موضوعات شکایت شهروندان با مراجعه حضوری در محل، نسبت به رفع مشکل و جلب رضایت شهروند اقدام کرده است که در این بین انتقاد نسبت به وضعیت بارگیری پسماند خشک و توزیع هدایا در ایستگاه های بازیافت، بیش از سایر موارد مطرح شده و در ادامه مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: میزان 8000 کیلوگرم بار غیر مجاز در یک ماهه اخیر توقیف شده و عوامل این اقدام نیز برای توقف فعالیت خود به مراجع قانونی تعهد داده اند. افزون بر این 14خودروی غیرمجاز توقیف شده و 7 پرونده نیز در حال بررسی است و 9 مورد اخطار و پلمپ انبار نیز صورت گرفته است که همگی در راستای حذف فعالیت های غیر مجاز اجرای فرآیند استاندارد صورت گرفته است که در این راستا پیام های تقدیر شهروندان در عملکرد سازمان دراین زمینه، گویای موفقیت تلاش ها بوده است.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: عوامل غیرمجاز و فعالان حوزه پسماند می توانند با مراجعه به شرکت های پیمانکار در این حوزه، فعالیت خود را ساماندهی کرده و به صورت قانونی با آن ها همکاری کنند تا ضمن جلوگیری از مسائلی مانند انبار کردن و بازیافت غیر مجاز، به حفظ محیط زیست، سلامت، بهداشت و امنیت شهری نیز کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی