English

حمید لطف اللهیان:

عمارت شهرداری اردبیل آماده پذیریش اسناد و آثار قدیمی نیروی انتظامی است

شهردار اردبیل گفت: عمارت شهرداری اردبیل بعنوان مجموعه ای پرافتخار از پیشینه،تاریخ، فرهنگ،تمدن و هویت پرشکوه اردبیل است و آماده پذیرش آثار، عکس و اسناد قدیمی مربوط به نیروی انتظامی است.

عمارت شهرداری اردبیل آماده پذیریش اسناد و آثار قدیمی نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل امروز در بازدید سردار حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از موزه عمارت شهرداری اردبیل گفت: جایگاه نیروی انتظامی و نقش آن در تامین نظم و امنیت برکسی پوشیده نیست و همواره نیروی انتظامی حامی و پشتیبان مجموعه مدیریت شهری بوده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش، تعامل و همکاری نیروی انتظامی با شهرداری اردبیل افزود: در دهه های گذشته لزوم ارتقا کیفیت زندگی شهروندان علاوه بر اینکه شهرداری را با گستردگی خدمات روبرو کرده است؛ بلکه  وظیفه خطیر و ماموریت سنگینی را نیز  برعهده نیروی انتظامی گذاشته است.

شهردار اردبیل با تبیین نقش شهرداری در فرهنگسازی و کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد: شهرداری اردبیل بر حسب رسالت و ماموریت فعلی خود که برمبنای توسعه فرهنگی و اجتماعی است؛ برخود وظیفه میداند تا در ابتدا با فرهنگسازی و ارایه آموزش های شهروندی آسیب های اجتماعی را کاهش دهد تا مجموعه خدوم نیروی انتظامی را متحمل زحمت نکند.

لطف اللهیان در این دیدار همچنین تصریح کرد: تغییر نگرش مدیران شهری و برنامه ریزی شهری بر مبنای اولویت ها و توسعه فرهنگی منجر شده مدیران شهری تقدم و تاخر را در اجرای پروژه ها و طرح ها رعایت کنند و چنانچه فقط به سوی پروژه های عمرانی حرکت کنیم قطعا کار نیروی انتظامی را سنگین تر کرده ایم.

وی به همکاری و تعامل همه جانبه مجموعه شهرداری اردبیل با نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: توسعه شهر بدون همراهی و همکاری نیروی انتظامی معنی نداردو ارایه خدمات همواره با زحمتهایی برای شهروندان فراهم است که با پوشش نیروی انتظامی قطعا توسعه محقق نخواهد شد.

شهردار اردبیل ادامه داد: چنانچه امروز شاهد رفتارهای هنجار شکن توسط راننده ای در شورابیل و یا اینگونه رفتارهای ناشایست هستیم این نشان آن است که این افراد با هویت، پیشینه و تاریخ و فرهنگ پرافتخار شهر خود آشنا نیستند و امروز چنین اقدامات ناپسندی را انجام میدهند.

لطف اللهیان احیا و بازآفرینی عمارت شهرداری اردبیل را فرصتی برای معرفی هویت و تاریخ فرهنگ شهر به نسلهای کنونی و آینده دانست و گفت: این موزه آماده پذیریش جمع آوری آثار و اسناد مربوط به مفاخر و مشاهیر نیروی انتظامی است تا خدمات و زحمت کشان این عرصه به فراموشی سپرده نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه