English

یعقوب هاشمی:

موضوع روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی تقویت شود

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از ضرورت تقویت موضوع روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی خبر داد.

موضوع روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یعقوب هاشمی رئیس شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: وضعیت مناسبی را در برق‌رسانی به شهرها و روستاها شاهد هستیم به طوری که دوردست‌ترین مناطق روستایی نیز از نعمت روشنایی بهره‌مند هستند.

وی ضرورت تقویت موضوع روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: نباید ادارات برق شهرستان‌ها در این زمینه مقاومت کنند بلکه بهتر است روشنایی معابر و کوچه‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل پرهیز از قطع درختان و شاخ و برگ آنها را به دلیل عبور دادن سیم‌های نیرورسانی یادآور شد و گفت: بهتر است مسئولان شرکت برق به دنبال راهکارهای دیگری باشند تا در عبور دادن از سیم‌های برق و حوادث احتمالی آسیبی متوجه اشجار نشود.

هاشمی ادامه داد: گاه تیرهای برق به دلیل قرار گرفتن در معابر خیابان‌ها و کوچه‌ها مشکلاتی را برای عبور و مرور شهروندان و خودروها به وجود می‌آورد که در این زمینه مسئولان شرکت برق باید نسبت به جابجای این تیرها در یک مکان امن اقدام کرده و از وارد آمدن خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنند.

وی احداث کانال مشترک را در عبور از سیم‌های برق و مخابرات، لوله‌های آب و فاضلاب ضروری خواند و بیان کرد: در تمام دنیا طراحی به گونه‌ای است که در سطح شهر دیگر به شکل هوایی سیم‌های برق و یا سایر تاسیسات را به عینه شاهد نیستیم بلکه از طریق این کانال شرکت‌های خدمات‌رسانی سعی می‌کنند تا در خدمت شهروندان باشند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: شرکت توزیع برق استان اردبیل با همکاری شهرداری و در یک جبهه کاری منسجم می‌تواند به دور از برخی جبهه‌گیری‌ها و اقدام تدافعی در بحث روشنایی معابر، جابجایی ترانس برق و اجرای طرح‌های نیرورسانی به شکل زیرزمینی اقدام کرده و اقدام مناسبی را به ثمر برساند.

نائب رئیس شورای اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: پائین بودن ولتاژ و فشار برق سبب شده است تا برخی از لوازم برقی در هشجین و روستاهای خلخال آسیب دیده و نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه