English

نادر فلاحی:

صنایع دستی مرتفع کننده اصلی معضل بیکاری در اردبیل است

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: صنایع دستی مرتفع کننده اصلی معضل بیکاری در اردبیل است که باید به این مهم اهتمام جدی داشته باشیم.

صنایع دستی مرتفع کننده اصلی معضل بیکاری در اردبیل است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: فعال سازی یک تشکل صنفی جهت ارزیابی و بررسی مسائل و مشکلات این حوزه در استان ضروری است و اداره کل نیز از این موضوع حمایت خواهد کرد.

او افزود: در گذشته صنایع دستی در اولویت‌ برنامه‌های اداره کل نبوده؛ اما با رویکرد جدید و لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال ۹۸ با عنوان «رونق تولید»، صنایع دستی در اولویت امورات اداره کل قرار گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: همچنین در راستای تحقق ایجاد ۲۰هزار شغل در استان که دغدغه اصلی استاندار محترم است، توجه به صنایع دستی موضوعی حائز اهمیت بوده که تا امروز قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

فلاحی افزود: اداره کل آماده واگذاری حمام تاریخی شیخ به فعالان صنایع دستی است تا ارائه و فروش آثار به بهترین شکل انجام شود.

او گفت: علاوه بر این از ابتدای سال پیگیر احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان در کنار دریاچه شورابیل هستیم که تاکنون اقدامات مثبتی انجام شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: با همکاری شهرداری‌ها، در حال هماهنگی ایجاد نمایشگاه‌های دائمی و موقت در پارک‌ها و پاتوق‌های فرهنگی در سطح استان هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه