English

حمید لطف‌اللهیان:

شهرداری‌ها در حل معضلات اجتماعی تاثیرگذار هستند

شهردار اردبیل گفت:با توجه به اینکه امروزه شهرداری‌ها یک نهاد فرهنگی و اجتماعی هستند و در کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی می‌توانند تاثیرگذار باشند که از این رو با همکاری و هم‌افزایی بیشتر می‌توانند راهکارهای مشترکی را در این رابطه یافته و عملیاتی کنند.

شهرداری‌ها در حل معضلات اجتماعی تاثیرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه امروزه شهرداری‌ها یک نهاد فرهنگی و اجتماعی هستند و در کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی می‌توانند تاثیرگذار باشند که از این رو با همکاری و هم‌افزایی بیشتر می‌توانند راهکارهای مشترکی را در این رابطه یافته و عملیاتی کنند. 

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات نیروهای پرتوان این ارگان گفت: در دهه‌های اخیر تحقیقات نشان داده شهرداری‌ها بیش از 300 نوع خدمات ارائه می‌کنند که این خدمات صرفا با پشتیبانی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه که در راس آنها نیروی انتظامی است میسر می‌شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد:  مجموعه مدیریت شهری در ابعاد و زمینه‌های مختلف اعم از حوزه انتظامی، حوزه فنی مهندسی و حوزه راهبری ارتباط تنگاتنگی با نیروی انتظامی دارد و چنانچه خدماتی به شهروندان ارائه می‌شود، در سایه سار این همکاری‌ها و پشتیبانی‌ها است.

لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه کاهش دغدغه‌های شهروندان و افزایش میزان رضایت شهروندان از جمله وظایف شهرداری است، افزود: مجموعه شهرداری اردبیل با تلاش و همت مضاعف سعی می‌کند بستر رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کند تا آسیب‌هایی که نیروی انتظامی را درگیر می‌کند و این نهاد را از اهداف اصلی خود دور می‌کند، کاهش داده و نیروی انتطامی بتواند با فراغ بال در توسعه امنیت شهر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایط اقتصادی از سویی دشمن سعی می‌کند کشور را تضعیف کنند، گفت: نیروی انتظامی و شهرداری در خط مقدم ارایه خدمات به شهروندان است و همواره شهرداری اردبیل می‌کوشد خدماتی درشان شهروندان ارائه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه