English

حمید لطف‌اللهیان:

مجتمع سلامت با محوریت توسعه گردشگری اردبیل احداث می‌شود

شهردار اردبیل گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی اردبیل مجتمع سلامت با محوریت توسعه گردشگری اردبیل احداث می‌شود.

مجتمع سلامت با محوریت توسعه گردشگری اردبیل احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل اظهار داشت: با همکاری جهاد دانشگاهی اردبیل  مجتمع سلامت با محوریت توسعه گردشگری اردبیل احداث می‌شود که در این زمینه استفاده از ظرفیت ارزشمند برای استان بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: ارتقای سلامت عمومی و سطح زندگی مردم اولویت اساسی مجموعه شهرداری است و در این زمینه اهمیت به نیازسنجی و برنامه‌های جهاد دانشگاهی بسیار مناسب در دستور کار قرار گرفته و باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم توسعه استان را رقم بزنیم.

شهردار اردبیل گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به عنوان اولویت اساسی مطرح بوده و در این زمینه باید از ظرفیت جهاد دانشگاهی نیز برای تحقق این مهم مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم فعالیت‌های حوزه‌های مختلف استان را در زمینه‌های بهداشتی، درمانی و گردشگری ارتقا دهیم.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: اهمیت به ظرفیت‌های گردشگری استان با راه‌اندازی مجتمع سلامت استان نیازمند شناسایی ظرفیت‌های لازم است و در این زمینه توجه به بخش گردشگری اردبیل با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مبنای کار است که امید می‌رود در این زمینه مشارکت‌های لازم انجام شود.

وی بیان کرد: 30 درصد ترددهای مرز بیله‌سوار به قصد سلامت - گردشگری پزشکی - انجام می‌شود که در این زمینه فراهم کردن فضای مناسب و استاندارد با هدف ارائه خدمات درمان ناباروری و بومی‌سازی و ارائه خدمات درمانی بیماری سرطان مبنای کار است و براساس اجرای برنامه‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم ارزش افزوده مناسبی از این تعداد گردشگر پزشکی خارجی در منطقه داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه