English

علی اصغر حاج حیدری:

شوراها حکومت مردم بر مردم است

شهردار خمینی شهر گفت: شوراها حکومت مردم بر مردم است.

 شوراها حکومت مردم بر مردم است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر حاج حیدری در جمع اعضای شورای اسلامی شهر خمینی شهر و اصحاب رسانه از حرکت های ارزشمندی که در شهر خمینی شهر شروع شده سخن گفت و اظهار کرد: شوراها حکومت مردم بر مردم است.

وی گفت: همکاری شهرداری و شورای شهر جهت اجرای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت عمرانی است.

حاج حیدری بیان کرد: تجربه بیست سال کار با شوراها بهترین دوران خدمت است و در شهر مسائل و مشکلات بسیاری وجود داشت و دارد که در خور مردم شهر نیست.

شهردار خمینی شهر سازندگی شهر را دغدغه خود برشمرد و عنوان کرد: شهردار خمینی شهر در پاسخگویی به سوالات و مطالبات مردمی با  صداقت جوابگوی سوالات شهروندان است.

وی وجود مشاغل مزاحم در شهر و نبود امکانات در قالب رفاه اجتماعی از دیگر معضلات شهری است، شهرداری و نه نفراعضای شورای اسلامی شهرخمینی شهر که در شورای شهر با یکدیگر همکاری می کنند تمام تلاش خود را برای به سر منزل مقصود رساندن به کار بسته و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت عمرانی را برنامه ریزی کرده و برای انجام آن سرمایه گذاری مادی و معنوی می کنند.

شهردار خمینی شهر با بیان اینکه به همت شهرداری و شورای شهر ظرف مدت چند ماه پروژه های چند ساله را به بار نشاندند، افزود: در هفته آینده جشن آبی برگزار خواهیم کرد تا خنده بر لبان کشاورزان شهرمان بنشیند.

وی ابراز کرد: دغدغه اصلی شهردار و شهرداری پرداخت حقوق کارمندان و کارکنان شهرداری است و تا کنون یک ماه از حقوق کارکنان شهرداری به تعویق نیفتاده است و اگر فقط یک مرتبه حدود چند روزحقوق کارکنان به تعویق افتاد جهت مطالبات مالی و بیان مشکلات مالی شهرداری بود.

حاج حیدری تاکید کرد: شهر موجود زنده ای است که در تمام موارد، روانشناختی آن انجام می شود؛ لادر از مناطقی بود که شهروندان سال های قبل به خاطر نداشتن امنیت نمی توانستند از این مکان تفریحی استفاده کنند اما به لطف خدا وضعیت این منطقه گردشگری به جایی رسید که از شهرها و کشورهای دیگر بازدید کنند دارد و هر گاه احساس شود که می توان کاری ماندگار برای شهرستان انجام داد که حتی شهرداری وظیفه ای در قبال آن ندارد مصمم به انجام آن هستیم که احیای زمین چمن ورزشگاه قدس یکی از آنهاست.

وی از بافت های فرسوده صحبت کردو در خصوص مساله خیابان مرکزی که در برخی روزنامه ها و فضای مجازی مسائلی جهت تخریب عملکرد شهرداری مطرح شده اعلام کرد: هر شهری دارای بافت های متفاوتی است که خمینی شهر دارای سه بافت فرسوده و ناکارآمد و تاریخی است ، که وظیفه شهرداری احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد است.

حاج حیدری در پایان روز شوراها را روز مردم و همدلی مردم و مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد: بتوانند همچنان در عمران و آبادانی شهر گام های بزرگی بردارند.

شهردار خمینی شهر از خرید و ساخت یک زمین به مبلغ هفت ونیم میلیارد خبرداد و گفت: شهرداری مجموعه ای برای مناطق خمینی شهرآماده کرده است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید و افتتاح می شود.

علی اصغر حاج حیدری گفت: امسال سالی است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شهرداری جهش بسیار خوبی در عمران داشته است.

به گزارش موج، همزمان با روز شوراها برنامه ای در تقدیر از فرزند شهید جانبازحسین غفوری و اعضای شورای اسلامی شهر خمینی شهر در سالن بصیرت برگزار و لوح سپاس به اعضا و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی