English

حسین فرشیدی خبر داد؛

یک فوتی و ثبت ۱۳ کرونایی جدید در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه یک فوتی و ۱۳ کرونایی جدید در استان به ثبت رسیده است، گفت: شمار مبتلایان کرونا مثبت در استان به ۲۳۴ نفر رسیده است.

یک فوتی و ثبت ۱۳ کرونایی جدید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اذعان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان ، یک هزار و ۴۲۱ بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده اند، که یک هزار و ۲۳۸ نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد یک هزار و ۱۴۹ نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده که نتیجه آزمایش ۸۷۰ نفر نیز منفی اعلام شده است.

حسین فرشیدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  آمار کرونایی های مثبت در استان هرمزگان به ۲۳۴ نفر افزایش پیدا کرد ه است که در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۳ نفر در استان شامل ۸ نفر از بندرعباس ، ۵ نفر در میناب بود که به شمار کرونایی مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده که ۲۰۰ نفر از این تعداد با بهبود وضعیتشان ترخیص شدند و  در حال حاضر نیز ۱۷ بیمار حاد تنفسی نیز بستری هستند.

وی با بیان اینکه متوسط سن مبتلایان به کرونا بالای ۶۰ سال است، تشریح کرد: متاسفانه طی روز اخیر یکی از بیماران مبتلا به کرونا در بندر لنگه (خانم ۳۳ ساله) جان خود را از دست داد و شمار فوتی ها بر اثر کرونا در استان به ۱۷ نفر افزایش یافت.

شایان ذکر است؛ بندرعباس با ۱۲۰ مورد، کیش با ۴۳ مورد، میناب با ۲۴ مورد، قشم ۲۱ مورد ، بندر لنگه ۷ مورد ، حاجی آباد ۶ مورد ، رودان ۶ مورد ، بستک ۳ مورد ، پارسیان ۲ مورد ، بندر خمیر ۱ مورد و جاسک ۱ مورد  نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی