English

ظرف ۲۴ ساعت گذشته؛

یک فوتی و ثبت ۶ کرونایی جدید در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با اشاره به اینکه طی روز گذشته یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا درگذشت، گفت: تعداد ۶ نفر به مبتلایان کرونا در استان اضافه شد که ۴ نفر در قشم، یک نفر در بندرعباس و یک نفر در حاجی‌آباد بوده‌اند.

یک فوتی و ثبت ۶ کرونایی جدید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح آخرین آمار و اطلاعات بیماری کرونا، اذعان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگا ، یک هزار و ۶۳  بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده اند، که ۹۳۵ نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد ۶۷۵ نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگا ، یک هزار و ۶۳  بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده اند، که ۹۳۵ نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد ۶۷۵ نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده است. 

وی افزود: آمار کرونایی مثبت در استان هرمزگان به ۱۶۱ نفر افزایش پیدا کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۶ نفر در استان شامل ۴ نفر در قشم ، ۱ نفر بندرعباس و یک نفر از حاجی آباد به شمار کرونا مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده که ۱۴۰ نفر از این تعداد نیز با بهبود وضعیتشان ترخیص شدند و  در حال حاضر نیز ۸ بیمار حاد تنفسی نیز بستری هستند.

بیشتر بخوانید:

آزمایش تشخیص کرونا با چند کلیک

ربات تلگرامی نمایش پراکندگی مناطق پر خطر ویروس کرونا توسط خبرگزاری موج منتشر شد

 فرشیدی ادامه داد: طی روز گذشته یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در حاجی‌آباد (مرد ۷۵ساله) درگذشت و یک نفر نیز به شمار فوتی ها اضافه شد و شمار فوتی ها نیز به ۱۳ نفر افزایش پیدا کرد. 

شایان ذکر است؛  بندرعباس با ۷۹ مورد، کیش با ۳۳ مورد، قشم با ۱۸ مورد، میناب ۱۰ مورد ، بندر لنگه ۷ مورد ، حاجی آباد ۴ مورد ، رودان ۴ مورد ، پارسیان ۲ مورد ،بستک ۲ مورد،جاسک یک مورد و خمیر یک مورد نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه