English

حسین فرشیدی خبر داد؛

تشریح آخرین وضعیت کرونایی ها در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: طی یک روز اخیر نتیجه‌ی آزمایش کرونای 6 نفر دیگر از بیماران در هرمزگان مثبت اعلام شد و براین‌اساس شمار مبتلاشدگان قطعی به کرونا در استان به 173 نفر رسید.

تشریح آخرین وضعیت کرونایی ها در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان ، یک هزار و   ۱۳۳ بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده اند، که ۹۹۱ نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد ۷۴۳ نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده که نتیجه آزمایش ۵۵۰ نفر نیز منفی اعلام شده است. 

بیشتر بخوانید:

آزمایش تشخیص کرونا با چند کلیک

ربات تلگرامی نمایش پراکندگی مناطق پر خطر ویروس کرونا توسط خبرگزاری موج منتشر شد

وی افزود: آمار کرونایی های مثبت در استان هرمزگان به ۱۷۳ نفر افزایش پیدا کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۶ نفر در استان شامل ۵ نفر در بندرعباس، یک نفر میناب به شمار کرونا مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده که ۱۵۲ نفر از این تعداد نیز با بهبود وضعیتشان ترخیص شدند و  در حال حاضر نیز ۸ بیمار حاد تنفسی نیز بستری هستند و شمار فوتی ها نیز همان ۱۳ نفر باقی ماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان افزود: بندرعباس با ۸۶ مورد، کیش با ۳۵ مورد، قشم با ۱۹ مورد، میناب ۱۱ مورد، بندر لنگه ۷ مورد ، حاجی آباد ۵ مورد ، رودان ۴ مورد ، پارسیان ۲ مورد ،بستک ۲ مورد، بندر خمیر ۱ مورد و جاسک ۱ مورد  نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه