English

حسین فرشیدی خبر داد؛

۳۵ مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مثبت بودن تست 35 مورد مبتلا به کرونا ویروس در هرمزگان خبر داد.

 35 مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 1400 مورد مراجعه به مراکز درمانی داشته‌ایم که از این میزان 20 مورد مشکوک به کرونا تشخیص داده شد و در مراکز درمانی بستری شدند. 

وی افزود: تاکنون 538 مورد مشکوک به کرونا در هرمزگان بستری شده‌اند که از این میزان از 260 مورد است کرونا گرفته شده و تست 35 مورد مثبت بوده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در 24 ساعت گذشته 5 مورد مثبت جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان هرمزگان داشته‌ایم که یک نفر در بندرعباس جان خود را از دست داد و شمار فوتی‌ها به 5 نفر رسید. 

وی ادامه داد: تاکنون از 35 مورد مثبت، 21 نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند، 9 مورد همچنان تحت مراقبت هستند که از این میزان حال 3 نفر وخیم و 2 نفر نیز زیر دستگاه تنفس مصنوعی هستند. 

فرشیدی گفت: در حال حاضر 101 نفر مشکوک به کرونا در هرمزگان بستری هستند و به جز بشاگرد در همه شهرستان‌ها موارد ابتلا به کرونا مشاهده شده است. 

وی در پایان با تاکید بر عدم حضور شهروندان در بازارها و اماکن عمومی اظهار داشت: 8 نقطه مرزی در حال کنترل هستند و افرادی که وارد استان می‌شوند تب سنجی می‌شوند و از ورود موارد مشکوک به استان جلوگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی