English

حسین فرشیدی:

محموله ماسک تا پایان هفته به هرمزگان می رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خبر داد: قرار است یک محموله ماسک تا اواخر هفته وارد استان هرمزگان شود.

محموله ماسک تا پایان هفته به هرمزگان می رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تا شب گذشته ۵۰ درصد از بیماران حاد تنفسی از بخش عفونی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ترخیص شدند.

حسین فرشیدی  با بیان اینکه پیش از این ۱۰۸ نفر به علت بیماری حاد تنفسی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری بودند.

این افراد پس از منفی شدن آزمایش کرونای آن‌ها ترخیص شده اند، افزود: با راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا مدت زمان اعلام نتایج نمونه‌های بیماران به ۱۲ ساعت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از ۱۱ بیمار مشکوک در استان تست گرفته شده که ۱۰ مورد منفی و یک نفر مشکوک اعلام شده است، تصریح کرد: اکنون ۸۵ بیماری مشکوک به کرونا در بندرعباس بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ادامه داد: تست فرد مشکوک دوباره تکرار و پس از ۲۴ ساعت نتیجه نهایی ابتلا به کرونا اعلام می‌شود.

وی با اشاره به کمبود مواد ضدعفونی و ماسک در استان هرمزگان، اضافه کرد: مشکل الکل و مواد شوینده و ضدعفونی کننده حل شده و در تمام داروخانه‌ها موجود است اما هنوز ماسک به اندازه کافی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه پرسنل و کادر درمانی در اولویت دریافت ماسک هستند و پس از آن در داروخانه‌های مشخص توزیع می‌شود، عنوان کرد:  قرار است یک محموله ماسک تا اواخر هفته وارد استان شود.

وی در پایان گفت: در روز‌های آینده احتمال افزایش موارد مثبت کرونایی در استان وجود دارد و مردم بهداشت فردی و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه