English

به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از مرکز جامع سلامت تیرور میناب

پروژه مرکز خدمات جامع سلامت تیرور شهرستان میناب، با بودجه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مرکز جامع سلامت تیرور میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، در آیین افتتاح مرکز جامع سلامت شهری حضرت علی ابن ابیطالب تیرور در شهرستان میناب، ضمن بیان این نکته که تمام خانه های بهداشت سطح استان، به سیستم الکترونیکی متصل هستند و همه‌ فعالیت های آن ها در سامانه (سیب) ثبت می شود، گفت: این که در  همه‌ شهرستان های استان، در بخش بهداشت، افتتاحیه داشتیم، خبر خوبی است.

وی در خصوص افتتاح پروژه های بخش بهداشت و درمان در استان، افزود: این بهره برداری ها بدین معناست که، تحریم ها اثر چندانی بر روند پیشرفت کشور نداشته‌ است.

فرشیدی اذعان داشت: گاهی اوقات می‌بینیم که در خصوص عملکرد های دولت و کارهایی که برای کشور انجام داده کم لطفی و جفا صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم، فریدون همتی استاندار هرمزگان، که در این افتتاحیه حضور داشت ضمن گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد: در همه بخش های کشور آبادانی می بینیم و ثبات و تعالی در بازار ارز به وجود آمده است.

وی اظهار داشت: در صحنه های مختلف نیاز به تلاش وجود دارد و دولت در این شرایط سخت نیازمند کمک و همیاری است.

فریدون همتی با بیان این که در تحریم ها صادرات غیر نفتی ما شکوفا شد، تصریح کرد: صادرات در شرایط تحریم، برای ما یک برکت بود.

وی در خصوص افتتاح پروژه های هفته دولت در استان، گفت: 620 پروژه در هفته دولت در استان هرمزگان افتتاح خواهد شد و و پروژه های بسیار خوبی در سفر رئیس جمهور وجود خواهد داشت.

استاندار هرمزگان در پایان افزود: اگر مردم در صحنه نباشند، ما قادر به انجام کاری نیستیم.

شایان ذکر است که؛ پروژه مرکز جامع سلامت تیرور شهرستان میناب، با بودجه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و مساحت چهار هزار و ۵۴۰ متر مربع با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان و دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه