English

احمد جمال الدینی در گفت و گوی اختصاصی با موج تشریح کرد؛

راز مراقبت از چهارمین شهر گردشگر پذیر هرمزگان در مقابله کرونا

فرماندار سیریک، گفت: با اجرای طرح فاصله اجتماعی محدودیت تردد با شدت بیشتری در شهرستان سیریک اعمال خواهد شد.

راز مراقبت از چهارمین شهر گردشگر پذیر هرمزگان در مقابله کرونا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد جمال الدینی فرماندار سیریک، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار موج در خصوص تشریح اقدامات انجام شده در شهرستان سیریک برای مقابله با تشدید ویروس کرونا، گفت: از آغاز اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور با توجه به اینکه شهرستان سیریک چهارمین شهر گردشگر پذیر و ورود گردشگر به هرمزگان محسوب می شود، از همان ابتدا مکان های که باعث ازدحام جمعیت و ورود گردشگر به شهرهای و روستاها شهرستان سیریک می شد تعطیل اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه شهرستان سیریک دارای ۱۲۰ کیلومتر نوار ساحلی می باشد، گفت: نوار ساحلی و پارک های ساحلی با همکاری شهرداری های شهرستان و در روستاها با همکاری دهیاران مسدود کردیم همچنین برق پارک های ساحلی قطع و سرویس‌های بهداشتی آنها نیز پلمپ شد.

فرماندار شهرستان سیریک با بیان اینکه مغازه داران بازار میشی این شهرستان به صورت داوطلبانه این بازار را تعطیل کردند افزود: بازار میشی یکی از مکانهای سنتی بسیار زیبایی است که باعث جذب  گردشگر به این شهرستان می شد.

وی در خصوص ضدعفونی معابر شهر و روستای شهرستان سیریک عنوان کرد: ضدعفونی معابر بصورت مستمر در شهر و روستاهای این شهرستان به همت نیروهای مردمی در حال انجام است.

جمال الدینی جمال الدینی بیان اینکه شهرستان سیریک دارای سه شهر، دو بخش و ۷۴ روستا می باشد، گفت: محدودیت تردد در تمامی روستاهای این شهرستان در حال انجام است و با مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را داشته اند با نهایت احترام برخورد شده است.

وی با اشاره به اینکه مسافرانی که کارهایشان غیر ضروری بوده به مبدا سفرشان برگشت داده شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه طرح فاصله اجتماعی محدودیت تردد با شدت بیشتری اعمال خواهد شد و ماشین های اقلام ضروری و سوخت شامل این محدودیت نمی شوند.

فرماندار سیریک با بیان اینکه شهروندان نیز با اجرای این طرح با محدودیت تردد مواجه خواهند شد، گفت: نداشتن محدودیت تردد مردم برای انجام کارهای ضروری فقط با تشخیص اکیپ های ورودی‌ روستاها انجام خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه